Համարը 
N 1
Տեսակը 
Հիմնական
Տիպը 
Պաշտոնական պարզաբանում
Կարգավիճակը 
Գործում է
Սկզբնաղբյուրը 
ՀՀԳՏ 2019.09.16/22(658)
Ընդունման վայրը 
Երևան
Ընդունող մարմինը 
Ֆինանսների նախարար
Ընդունման ամսաթիվը 
02.09.2019
Ստորագրող մարմինը 
Ֆինանսների նախարար
Ստորագրման ամսաթիվը 
02.09.2019
Վավերացնող մարմինը 
Վավերացման ամսաթիվը 
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվը 
Ուժը կորցնելու ամսաթիվը 


ՀՀ ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄԸ ԳՆՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ ՀՀ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅԱՄԲ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԳՆՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԳՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

2 սեպտեմբերի 2019 թ.

N 1

 

Պ Ա Շ Տ Ո Ն Ա Կ Ա Ն  Պ Ա Ր Զ Ա Բ Ա Ն ՈՒ Մ

 

ԳՆՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅԱՄԲ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԳՆՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԳՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

«Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) 34-րդ հոդվածի 4-րդ մասի համաձայն, եթե հայտում անհամապատասխանություն է տեղ գտել տառերով և թվերով գրված գումարների միջև, ապա հիմք է ընդունվում տառերով գրված գումարը:

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թ. մայիսի 4-ի N 526-Ն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի (այսուհետ՝ Կարգ) 32-րդ կետի 2-րդ ենթակետի համաձայն մասնակիցը գնային առաջարկը ներկայացնում է արժեք (ինքնարժեքի և կանխատեսվող շահույթի հանրագումար) և ավելացված արժեքի հարկ ընդհանրական բաղադրիչներից բաղկացած հաշվարկի ձևով:

Օրենքի 16-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 8-րդ կետի համաձայն գնումների գործընթացի կարգավորման և համակարգման աշխատանքների կազմակերպման նպատակով լիազորված մարմինը հաստատում է գնումների գործընթացում օգտագործվող փաստաթղթերի, ներառյալ հրավերի և պայմանագրի օրինակելի ձևերը:

Գնումների գործընթացում օգտագործվող հրավերների օրինակելի ձևերը հաստատված են Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարի 2019 թ. ապրիլի 3-ի N 371-Ա և 2019 թ. հունիսի 7-ի N 376-Ա հրամաններով:

Հրավերների համապատասխան հավելվածներով սահմանված գնային առաջարկների օրինակելի ձևերով նախատեսված է, որ ինչպես «Արժեքը (ինքնարժեքի և կանխատեսվող շահույթի հանրագումարը)» և «ԱԱՀ» այնպես էլ «Ընդհանուր գինը» սյունակները մասնակիցը լրացնում է թվերով և տառերով:

Գնման գործընթացների կազմակերպման շրջանակում արձանագրվել են դեպքեր, երբ մասնակիցը գնային առաջարկում՝

• տառերով լրացված գումարների մեջ լումաները նշում է թվերով.

• «Ընդհանուր գինը» սյունակում տառերով նշված գումարի մեջ լրացնում է ավելորդ բառեր, ինչի արդյունքում ստացվում է գոյություն չունեցող թիվ:

Արդյունքում նման գնային առաջարկ ներկայացրած մասնակցի հայտը մերժվում է, որը հանգեցնում է պատվիրատուի կարիքների համար տնտեսապես ոչ շահավետ պայմաններով գնումների իրականացմանը: Իսկ միակ մասնակցի պարագայում գնման գործընթացը հայտարարվում է չկայացած, որը հանգեցնում է ինչպես կարիքի բավարարման ժամկետի հետաձգման, այնպես էլ լրացուցիչ ռեսուրսների օգտագործման:

Հաշվի առնելով նշված հանգամանքները, ինչպես նաև ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 42-րդ հոդվածի 1-ին մասով՝ Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարությունը պաշտոնապես պարզաբանում է՝

• եթե մասնակցի գնային առաջարկում «Արժեք» և «ԱԱՀ» սյունակներում գումարները լրացված են ինչպես թվերով, այնպես էլ տառերով, և դրանք համապատասխանում են միմյանց, իսկ «Ընդհանուր գինը» սյունակում տառերով նշված գումարի մեջ լրացված են ավելորդ բառեր, որի արդյունքում ստացվում է գոյություն չունեցող թիվ, ապա գնահատող հանձնաժողովը հայտը գնահատելիս հիմք է ընդունում «Արժեքը» և «ԱԱՀ» սյունակներում տառերով լրացված գումարների հանրագումարը.

• եթե մասնակցի գնային առաջարկի համապատասխան սյունակներում լրացված տառերով գումարների մեջ լումաները նշված են թվերով, ապա գնահատող հանձնաժողովը այդ հիմքով հայտը չի մերժում:

 

 Ա. Ջանջուղազյան