Համարը 
N 63-Ն
Տեսակը 
Հիմնական
Տիպը 
Հրաման
Կարգավիճակը 
Գործում է
Սկզբնաղբյուրը 
Միասնական կայք 2021.08.09-2021.08.22 Պաշտոնական հրապարակման օրը 17.08.2021
Ընդունման վայրը 
Երևան
Ընդունող մարմինը 
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ընդունման ամսաթիվը 
13.08.2021
Ստորագրող մարմինը 
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ստորագրման ամսաթիվը 
13.08.2021
Վավերացնող մարմինը 
Վավերացման ամսաթիվը 
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվը 
27.08.2021
Ուժը կորցնելու ամսաթիվը 

Կապեր այլ փաստաթղթերի հետ

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԸ ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

13 օգոստոսի 2021 թ.

N 63-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը

 

Հրամայում եմ

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2021-2022 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրաեսյանին:

 

Նախարար`

Վ. Դումանյան

 

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության, գիտության, մշակույթի և

սպորտի նախարարի

 2021 թվականի օգոստոսի 13-ի

N 63-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` Դպրոց) ուսումնական տարին մեկնարկում է պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար նախատեսված ժամկետներին համապատասխան: Նույնը վերաբերում է նաև աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդներին:

2. Ուսումնական տարվա տևողությունը 34-40 շաբաթ է, ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից՝ կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. Առարկաների և դասաժամերի քանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները:

6. Անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբայինը` 40 րոպե է:

7. Դպրոցի սովորողների (այսուհետ՝ սովորող) գիտելիքների գնահատումը կատարվում է ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների մասով կազմակերպվող ստուգարքներով (այդ թվում նաև՝ տարեվերջյան տարբերակված ստուգարքներով) և քննություններով:

8. Քննությունների անցկացման համար Դպրոցի տնօրենի հրամանով ձևավորվում են մասնագիտական հանձնաժողովներ:

9. Քննությունը գնահատվում է գնահատման առավելագույն 10 միավորային համակարգով, գնահատականը համարվում է բավարար՝ 3, 4, 5, լավ՝ 6, 7, 8 և գերազանց՝ 9, 10 միավորների դեպքում:

10. Փոխադրական քննությունն անբավարար, ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, տվյալ առարկայի համար կազմակերպվում է վերաքննություն՝ նոր ուսումնական տարվա մեկնարկից առաջ՝ օգոստոսի 15-25-ն ընկած ժամանակահատվածում: Սույն դրույթը չի վերաբերում «Համույթ», «Երգչախումբ», «Նվագախումբ», «Մարմնամարզություն» առարկաներին, որոնց ստուգարքը գնահատվում է «ստուգված»՝ նշված առարկաների հաճախումների առնվազն 75 տոկոսի դեպքում:

11. Վերաքննության, ինչպես նաև ավարտական քննությունների քննական հանձնաժողովի կազմում կարող է ընդգրկվել Դպրոցի կառավարումն իրականացնող լիազոր պետական (համայնքային) մարմնի (այսուհետ՝ Լիազոր մարմին) ներկայացուցիչը:

12. Փոխադրական քննությունն անբավարար, կամ ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, կամ ուսումնական տարվա ընթացքում ընդհանուր 60 և ավելի, կամ մեկ առարկայից ընդհանուր 16 և ավելի դասաժամ անհարգելի բացակայություն ունեցող սովորողը չի փոխադրվում հաջորդ դասարան և կրկնում է տվյալ ուսումնական տարվա դասընթացը:

13. Դպրոցի և սովորողի ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) փոխադարձ համաձայնությամբ՝ սովորողի անհատական պարապմունքների անընդմեջ մինչև 16 դասաժամ հարգելի բացակայության դասաժամերը կարող են համալրվել՝ Դպրոցի կողմից առաջարկված ժամանակացույցի համաձայն:

14. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ փոխադրումը կազմակերպվում է ուսումնական պլանով նախատեսված ստուգարքների և քննությունների հանձնման, սովորողի գերազանց առաջադիմության, Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի հավանության և Լիազոր մարմնի թույլտվության դեպքում:

15. Ուսումնառության ամբողջ ժամանակահատվածում սովորողը դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ կարող է փոխադրվել միայն մեկ անգամ:

16. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) Դպրոցում ընդունելության կազմակերպման գործընթացն իրականացվում է մինչև նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը՝ Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ, Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առաջարկած դասարանում, տվյալ դասարան փոխադրման համար նախատեսված ստուգարքներն ու քննությունները հանձնելու դեպքում:

17. Դպրոցից Դպրոց սովորողի տեղափոխությունը կարող է իրականացվել ուսումնական տարվա ընթացքում՝ Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ, ուսումնառության նախկին Դպրոցի կողմից տրված համապատասխան տեղեկանքի հիման վրա:

18. Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է ավարտական ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած և ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր դասաժամերի առնվազն 70% հաճախում ունեցած սովորողներին:

19. Դպրոցում վճարովի հիմունքներով կարող է կազմակերպվել նախադպրոցական, հետդպրոցական, ինչպես նաև ընդհանուր գեղագիտական զարգացման գծով ուսումնառություն:

20. Տեսական առարկաների (սոլֆեջո, երաժշտական գրականություն, արվեստի պատմություն, երաժշտական գրագիտություն և ունկնդրում) խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

21. Լիազոր մարմնի որոշմամբ՝ Դպրոցում ուսուցումը կարող է կազմակերպվել հեռավար եղանակով:

22. Օրինակելի ուսումնական պլանի աղյուսակում ներկայացված են տվյալ մասնագիտության ուսուցման առարկաների ցանկը և նվազագույն դասաժամերը, որոնք պարտադիր են ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցության համար, եթե «Լրացուցիչ պարզաբանումներ» բաժնում այլ բան նախատեսված չէ: Աղյուսակներում ներկայացված է նաև ստուգարքների և քննությունների անցկացման ժամանակացույցը:

23. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի «Լրացուցիչ պարզաբանումներ» մասում ներկայացված է տվյալ բաժնում ուսուցման կազմակերպման գործընթացի մանրամասն նկարագիրը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԵՐԱԺՇՏԱՐՎԵՍՏ

 

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

 

 Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

Շաբաթական դասաժամերի քանակը

ստուգարք

քննություն

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

ԼԱՐԱՅԻՆ, ՓՈՂԱՅԻՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

ԵՐԳԵՑՈ-ՂՈՒԹՅՈՒՆ

Ըստ կիսամյակների

1.

Հիմնական առարկա

I

2

2

1.5

II

 

II

2

2

1.5

I,II

 

III

2

2

1.5

I,II

 

IV

2

2

1.5

I

II

V

2

2

1.5

I,II

 

VI

2

2

2

I,II

 

VII

2

2

2

I

II

2.

Սոլֆեջո

I

1.5

1.5

1.5

II

 

II

1.5

1.5

1.5

I,II

 

III

1.5

1.5

1.5

I,II

 

IV

1.5

1.5

1.5

I

II

V

1.5

1.5

1.5

I,II

 

VI

1.5

1.5

1.5

I,II

 

VII

1.5

1.5

1.5

I

II

3.

Երաժշտական գրականություն

I

         

II

         

III

         

IV

1.5

1.5

1.5

II

 

V

1.5

1.5

1.5

II

 

VI

1.5

1.5

1.5

II

 

VII

1.5

1.5

1.5

II

 

4.

Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ

I

1

1

     

II

1

1

1

II

 

III

1

1

1

II

 

IV

1

1

1

II

 

V

2

2

2

II

 

VI

2

2

2

II

 

VII

2

2

2

II

 

5.

Ընտրովի

I

   

1

   

II

1

1

1

II

 

III

1

1

1

II

 

IV

1

1

1

II

 

V

1

1

1

II

 

VI

1

1

1

II

 

VII

1

1

1

II

 

Աղյուսակ 2

 

ԵՐԱԺՇՏԱՐՎԵՍՏ

 

5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

 

 Առարկայի անվանումը

Ուսումնառության տարի

Շաբաթական դասաժամերի քանակը

ստուգարք

քննություն

ՓՈՂԱՅԻՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԼՏ, ԿՈՆՏՐԱԲԱՍ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

Ըստ կիսամյակների

1.

Հիմնական առարկա

I

2

1.5

II

 

II

2

1.5

I,II

 

III

2

1.5

I

II

IV

2

2

I,II

 

V

2

2

I

II

2.

Սոլֆեջո

I

1.5

1.5

II

 

II

1.5

1.5

I,II

 

III

1.5

1.5

I

II

IV

1.5

1.5

I,II

 

V

1.5

1.5

I

II

3.

Երաժշտական գրականություն

I

       

II

1.5

1.5

II

 

III

1.5

1.5

II

 

IV

1.5

1.5

II

 

V

1.5

1.5

II

 

4.

Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ

I

1

     

II

1

1

II

 

III

2

2

II

 

IV

2

2

II

 

V

2

2

II

 

5.

Ընտրովի

I

 

1

   

II

1

1

II

 

III

1

1

II

 

IV

1

1

II

 

V

1

1

II

 

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Երաժշտարվեստի բաժիններում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. «Հիմնական առարկա» և «Ընտրովի» առարկաների ուսուցումը կազմակերպվում է անհատական, իսկ «Սոլֆեջո», «Երաժշտական գրականություն» և «Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ» առարկաների ուսուցումը` խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ «Ազգային նվագարաններ» բաժնի «Դհոլ» երաժշտական գործիքի «Հիմնական առարկա» դասաժամերի, որի 50%-ը հատկացվում է անհատական, 50%-ը՝ 3-6 սովորողից բաղկացած խմբային պարապմունքների համար:

3. «Երգեցողություն» բաժնի «Հիմնական առարկա» դասաժամի տևողությունը սահմանվում է 40 րոպե:

4. «Համույթ» առարկայի ուսուցումը կազմակերպվում է 2-9, «Նվագախումբ»-ը՝ 10-20, իսկ «Երգչախումբ»-ը՝ 20-35 սովորողներից բաղկացած խմբային պարապմունքներով:

5. Ելնելով «Համույթ» և «Նվագախումբ» առարկաների պարապմունքների առանձնահատկություններից` «Համույթ» առարկայի համար 9 և «Նվագախումբ» առարկայի համար 15 սովորողներից բաղկացած խմբի պարապմունքների համար սահմանել մեկ միավոր համույթի և նվագախմբի ղեկավարների համար (նշված թվաքանակից ցածր կամ բարձր կազմերի դեպքում՝ համամասնորեն նվազեցնելով կամ ավելացնելով հատկացվող միավորը): Նույն հիմքով և սկզբունքով՝ 27 սովորողից բաղկացած երգչախմբի ղեկավարի և կոնցերտմայստերի համար սահմանել համապատասխանաբար 1 և 0.5-1 միավոր:

6. «Համույթ», «Նվագախումբ» կամ «Երգչախումբ» առարկայի բաշխումն ըստ սովորողների իրականացվում է Դպրոցի կողմից: «Համույթ» և «Նվագախումբ» առարկաների պարապմունքները 7-ամյա կրթության պարագայում իրականացվում են 3-րդ կամ 4-րդ, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 2-րդ դասարանից, որոնց պետք է մասնակցեն գործիքային բաժինների (բացի դաշնամուրային բաժնի) սովորողների առնվազն 70 տոկոսը:

7. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են այլ երաժշտական գործիք, երգեցողություն, ընդհանուր դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա առարկաների պարապմունքներին:

8. «Ընդհանուր դաշնամուր» առարկայի ուսուցումը պարտադիր է «Երգեցողություն» բաժնի սովորողների համար: Դպրոցի շենքային պայմանների և նյութատեխնիկական համապատասխան հագեցվածության պարագայում՝ լարային, փողային, ազգային նվագարաններ, հարվածային գործիքներ բաժիններում սովորողների համար նախատեսել 0.5 դասաժամ՝ «Ընդհանուր դաշնամուր» առարկայի պարապմունքների համար:

9. «Հիմնական առարկա» (բացի դաշնամուր, տավիղ, ակորդեոն, դհոլ, կիթառ երաժշտական գործիքներից) դասաժամի անցկացման համար հատկացվում է դաշնամուրային նվագակցության ժամեր շաբաթական 0.5-1 ժամի չափով: «Դաշնամուր» բաժնում նվագակցության դասաժամերը (կոնցերտային նվագակցություն/իլյուստրացիա) տրամադրվում են 4-7-րդ դասարանների սովորողների համար՝ շաբաթական 0.5 ժամի չափով:

10. Լրացուցիչ վարձավճարով երաժշտարվեստի բաժնի սովորողները կարող են ստանալ հավելյալ ուսումնառություն՝ այլ հիմնական առարկայի (երկրորդ գործիք/ երգեցողություն) գծով:

11. «Ալտ», «Կոնտրաբաս», «Տուբա» երաժշտական գործիքների ուսուցումը նպատակահարմար է կազմակերպել բարձր դասարանների սովորողների համար, կամ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 12-13 տարեկան երեխաների ընդունելության կազմակերպման միջոցով:

 

Աղյուսակ 3

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

 

Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

4-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Ըստ կիսամյակների

Ըստ կիսամյակների

1.

Կերպարվեստի հիմունքներ և նկարչություն

I

2

II

       

II

2

II

       

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

2.

Կիրառական արվեստ

I

2

II

       

II

2

II

       

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

3.

Ծեփագործություն

I

2

II

       

II

2

II

       

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

4.

Գծանկար

I

     

3

   

II

     

3

I,II

 

III

     

4

I,II

 

IV

3

I,II

 

4

I

II

V

3

I,II

       

VI

4

I,II

       

VII

4

I

II

     

5.

Գունանկար

I

     

3

   

II

     

3

I,II

 

III

     

3

I,II

 

IV

3

I,II

 

3

I

II

V

3

I,II

       

VI

3

I,II

       

VII

3

I

II

     

6.

Կոմպոզիցիա (ստեղծագործական թեմատիկ նկարչություն) հաստոցային/կիրառական

I

     

2/1

   

II

     

2/1

I,II

 

III

     

2/1

I,II

 

IV

2/1

I,II

 

2/1

I

II

V

2/1

I,II

       

VI

2/1

I,II

       

VII

2/1

I

II

     

7.

Քանդակ կամ կիրառական արվեստ

I

     

2

   

II

     

2

I,II

 

III

     

1

I,II

 

IV

2

I,II

 

1

I

II

V

2

I,II

       

VI

1

I,II

       

VII

1

I

II

     

8.

Արվեստի պատմություն

I

     

1

   

II

     

1

   

III

     

1

   

IV

1

I,II

 

1

II

 

V

1

I,II

       

VI

1

I,II

       

VII

1

II

       

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Կերպարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 4-ամյա կրթության դեպքում՝ 10-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Դպրոցի հայեցողությամբ «Կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

3. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար՝ շաբաթական 0.25 դասաժամի հաշվարկով.

2) պլեներային աշխատանքի դասաժամեր՝ յուրաքանչյուր խմբի համար շաբաթական մինչև 1,5 դասաժամի հաշվարկով:

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, ֆինանսական և նյութատեխնիկական հագեցվածության հնարավորություններից՝ բարձր դասարաններում յուրաքանչյուր խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա:

 

Աղյուսակ 4

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

 

Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Ըստ կիսամյակների

Ըստ կիսամյակների

1.

Դասական պար

I

     

4.5

II

 

II

     

4.5

I,II

 

III

4.5

I,II

 

4.5

I,II

 

IV

4.5

I,II

 

4.5

I,II

 

V

4.5

I,II

 

4.5

I

II

VI

4.5

I,II

       

VII

4.5

I

II

     

2.

Հայկական պար

I

     

2

   

II

     

2

II

 

III

2

I,II

 

2

I,II

 

IV

2

I,II

 

2

I,II

 

V

2

I,II

 

2

I

II

VI

2

I,II

       

VII

2

I

II

     

3.

Ժամանակակից պար

I

           

II

     

1.5

II

 

III

     

1.5

I,II

 

IV

1.5

I,II

 

1.5

I,II

 

V

1.5

I,II

 

1.5

I

II

VI

1.5

I,II

       

VII

1.5

I

II

     

4.

Պատմակենցաղային պար

I

     

2

I,II

 

II

           

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

5.

Ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար

I

           

II

           

III

     

1.5

I,II

 

IV

     

1.5

I,II

 

V

1.5

I,II

 

1.5

I

II

VI

1.5

I,II

       

VII

1.5

I

II

     

6.

Ռիթմիկա և պար

I

4

         

II

4

II

       

III

           

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

7.

Մարմնամարզություն

I

 1.5

   

1

II

 

II

2

II

 

1

II

 

III

1

II

 

1

II

 

IV

1

II

 

1

II

 

V

1

II

 

1

II

 

VI

1

II

       

VII

1

II

       

8.

Երաժշտական գրագիտություն և ունկնդրում

I

     

0.5

   

II

     

0.5

   

III

0.5

   

0.5

   

IV

0.5

   

0.5

   

V

0.5

   

0.5

II

 

VI

0.5

         

VII

0.5

II

       

9.

Արվեստի պատմություն

I

           

II

     

1

I,II

 

III

     

1

I,II

 

IV

1

I,II

 

1

I,II

 

V

1

I,II

 

1

I,II

 

VI

1

I,II

       

VII

1

I,II

       

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Պարարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-8 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով:

3. «Դասական պար», «Հայկական պար», «ժամանակակից պար», «Պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «Ռիթմիկա և պար», «Մարմնամարզություն» /պարտեր/ առարկաների խմբերում՝ 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված՝ տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար՝ շաբաթական 1 դասաժամի հաշվարկով.

2) դասաժամեր «Բեմական փորձառություն» առարկայի պարապմունքների համար՝ շաբաթական 2 դասաժամի հաշվարկով.

3) նվագակցության ժամեր՝ «Բեմական փորձառություն» և Աղյուսակ 4-ի 1-7-րդ կետերի առարկաների պարապմունքների համար՝ նշված դասաժամերին համապատասխան.

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, նյութատեխնիկական հագեցվածության և ֆինանսական հնարավորություններից՝ բարձր դասարաններում յուրաքանչյուր սովորողի կամ խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն (անհատական), ստեպ, դերասանի վարպետություն (խմբային):

 

Աղյուսակ 5

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

 

Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Ըստ կիսամյակների

Ըստ կիսամյակների

1.

Դերասանի վարպետություն

I

2

II

 

2

II

 

II

2

I,II

 

2

I,II

 

III

2

I,II

 

2

I,II

 

IV

2

I

II

3

I,II

 

V

2

I,II

 

3

I

II

VI

3

I,II

       

VII

3

I

II

     

2.

Բեմական խոսք

I

1

II

 

1

II

 

II

1

I,II

 

1.5

I,II

 

III

1

I,II

 

1.5

I,II

 

IV

1.5

I

II

1.5

I,II

 

V

1.5

I,II

 

1.5

I

II

VI

1.5

I,II

       

VII

1.5

I

II

     

3.

Բեմական շարժում

I

           

II

     

1

   

III

     

1

   

IV

1

   

1

   

V

1

   

1

   

VI

1

         

VII

1

         

4.

Արվեստի պատմություն

I

           

II

     

1

I,II

 

III

     

1

I,II

 

IV

1

I,II

 

1

I,II

 

V

1

I,II

 

1

I,II

 

VI

1

I,II

       

VII

1

I,II

       

5.

Պար

I

           

II

     

1

II

 

III

1

II

 

1

II

 

IV

1

I,II

 

1

II

 

V

1

I,II

 

1

II

 

VI

1

I,II

       

VII

1

I,II

       

6.

Ռիթմիկա

I

1

   

1

   

II

1

         

III

           

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

7.

Երաժշտության գրականություն և ունկնդրում

I

     

0.5

   

II

     

0.5

   

III

0.5

   

0.5

   

IV

0.5

   

0.5

   

V

0.5

   

0.5

II

 

VI

0.5

         

VII

0.5

II

       

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Թատերարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով:

3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 սովորող, «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել `

1) դասաժամեր նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար՝ շաբաթական 1 դասաժամի հաշվարկով.

2) դասաժամեր «Բեմական փորձառություն» առարկայի պարապմունքների համար՝ շաբաթական 2 դասաժամի հաշվարկով.

3) Նվագակցողին հատկացվող ժամեր՝ շաբաթական առնվազն 0.25 ժամի չափով՝ «Ընտրովի» առարկայի համար (բացի դաշնամուր, ակորդեոն, դհոլ, կիթառ գործիքների):

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, նյութատեխնիկական հագեցվածության և ֆինանսական հնարավորություններից՝ յուրաքանչյուր սովորողի կամ խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն (անհատական), գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, (խմբային) և այլն:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 17 օգոստոսի 2021 թվական: