«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
24 սեպտեմբերի 2002 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60302208
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
|
19 օգոստոսի 2002 թ. ք. Երևան |
N 192-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԳՄ-1 ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև թիվ 3-գմ-1 պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
| Նախագահ | Ս. Մնացականյան |
|
Հավելված 1
Հաստատված է ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 19 օգոստոսի 2002 թ. թիվ 192-Ն որոշմամբ |
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 3-ԳՄ-1 (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1.Հրահանգը սահմանում է «Բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» ձև N 3-գմ-1 (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև հոկտեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն մինչև հոկտեմբերի 20-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բ ա ժ ի ն 1
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների եվ կուրսերի
5. Սյունակ Դ-ում բերվում է տեղերի նախատեսված քանակն ըստ մասնագիտությունների /մասնագիտության դասիչը, որը բերվում է սյունակ Բ-ում, հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից/ (տողեր 101-160):
6. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների:
7. Սյունակ 2-ում բերվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի բերվում է սյունակներ 3-8-ում:
8. Սյունակ 9-ում բերվում է ընթացիկ ուսումնական տարում ավարտող ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162):
9. Սյունակ 10-ում բերվում է հաշվետվու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162):
10. Տող 161-ում բերվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 2-10-ի:
11. Տող 163-ում բերվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 3-8-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների բերվում է տողեր 165-174-ում:
Բ ա ժ ի ն 2
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի եվ սեռի
12. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 1-16) բերվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 202):
Բ ա ժ ի ն 3
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
13. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 302):
Բ ա ժ ի ն 4
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
14. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 1-6) բերվում է տող 401-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 402):
Բ ա ժ ի ն 5
Ընդունելության արդյունքները
15. Ընդունելության քննություններ հանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 501-ում:
16. Հարցազրույցի մասնակցած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 503-ում:
17. Ընդունված դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 505-ում, որից առանձնացվում են հարցազրույցով ընդունվածները (տող 507) և արտոնություններով ընդունվածները (տող 509):
Բ ա ժ ի ն 6
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
18. Սյունակ Բ-ում բերվում է ուսուցման լեզվի անվանումը:
19. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ ուսուցման լեզվի:
Բ ա ժ ի ն 7
Աշխատակազմը
20. Տող 701-ում բերվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 1), նրանց բաշխվածությունն ըստ գիտական աստիճանի (սյունակներ 3-6) և ըստ գիտական կոչման (սյունակներ 7-12):
Բ ա ժ ի ն 8
Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
21. Սյունակ 1-ում բերվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 801) և գիտական աշխատակազմի (տող 810) ընդհանուր թվաքանակները, որոնցից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 5-8) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 9-12):
22. Սյունակ 3-ում բերվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 801) և գիտական աշխատակազմի (տող 810) վարչական համատեղողների ընդհանուր թվաքանակները:
Բ ա ժ ի ն 9
Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
23. Սյունակ 1-ում բերվում է հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակն ըստ գիտության բնագավառների, որից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 3-6) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 7-10):
Բ ա ժ ի ն 10
Ուսումնալաբորատոր շենքերի եվ հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
24. Սյունակ 1-ում բերվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 1002-1005), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 2):
25. Սյունակ 10-ում բերվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացնելով հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 11):
26. Այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
Բ ա ժ ի ն 11
ԱՊՀ եվ այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
27. Սյունակ Բ-ում բերվում է երկրի անվանումը:
28. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
29. Սյունակ 3-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
30. Սյունակ 5-ում բերվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
Բ ա ժ ի ն 12
Ֆինանսական միջոցների ստացումը եվ օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
31. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
32. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
33. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
34. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
35. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ՝ փոխհատուցումները և աշխատավարձի նկատմամբ հաշվարկվող հավելումները և պարգևավճարները: Հավելումներ և պարգևավճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցումներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված վճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ ներառվում են նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է ուսանողներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
36. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
|
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | |||||
|
| ||||||
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200.../ 200... ուսումնական տարվա համար
Կրթության ձևը` 1. առկա /ստացիոնար/ 2. հեռակա 3. դրսեկություն /ընտանեկան, ինքնակրթություն/ (Համապատասխան ձևի համարը առնել շրջանակի մեջ: Կրթության յուրաքանչյուր ձևի համար լրացվում է առանձին հաշվետվություն)
Բաժին 1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200..թ.
|
/մարդ/ |
|
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտություն |
Մասնագի- |
Ընդունե- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են ընթա- ցիկ ուսում-նական տարում |
Ավարտել են հաշվետու ուսումնա-կան | ||||||
|
1-ին |
2-րդ |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||||
|
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
101 |
Ընդամենը |
Ընդամենը | ||||||||||||
|
102 |
այդ թվում կանայք |
|||||||||||||
|
103 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
104 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
105 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
106 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
107 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
108 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
109 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
110 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
111 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
112 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
113 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
114 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
115 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
116 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
117 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
118 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
119 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
120 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
121 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
122 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
123 |
ընդամենը | |||||||||||||
|
124 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
125 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
126 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
127 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
128 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
129 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
130 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
131 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
132 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
133 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
134 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
135 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
136 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտություն |
Մասնագի- |
Ընդունե- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են ընթա- ցիկ ուսում-նական տարում |
Ավարտել են հաշվետու ուսումնա-կան | ||||||
|
1-ին |
2-րդ |
3-րդ կուրս |
4-րդ |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||||
|
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
137 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
138 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
139 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
140 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
141 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
142 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
143 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
144 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
145 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
146 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
147 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
148 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
149 |
ընդամենը |
|||||||||||||
| 150 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| 151 | ընդամենը | |||||||||||||
|
152 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
153 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
154 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
155 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
156 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
157 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
158 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
159 |
ընդամենը |
|||||||||||||
|
160 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
|
161 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը | ||||||||||||
| 162 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| 163 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ |
Ընդամենը |
||||||||||||
|
164 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| նրանցից՝ ըստ պատճառների | ||||||||||||||
| 165 |
ֆիզիկական անկարողություններ |
ընդամենը |
||||||||||||
|
166 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| 167 |
նյութական անկարողություններ /տնտեսական վիճակ/ |
ընդամենը |
||||||||||||
|
168 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| 169 |
զորակոչվել են զինված ուժեր |
ընդամենը |
||||||||||||
|
170 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| 171 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
||||||||||||
|
172 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
| 173 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
||||||||||||
|
174 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
Բաժին 2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
|
/մարդ/ |
Տողի համարը |
Ընդա- |
այդ թվում` ըստ տարիքի | |||||||||||||||
|
16 և |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 և | |||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
201 |
Ուսանողների թվաքանակը |
||||||||||||||||
|
202 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||||||
Բաժին 3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
|
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում՝ ըստ վճարաչափի | ||||||||
|
մինչև 150 հազ. դրամ |
151 - 200 հազ. դրամ |
201 - 300 հազ. դրամ |
301 - 400 հազ. դրամ |
401 - 500 հազ. դրամ |
501 - 600 հազ. դրամ |
601 - 700 հազ. դրամ |
701 հազ. | |||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
301 |
Ուսանողների թվաքանակը |
|||||||||
|
302 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||
Բաժին 4. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
|
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում՝ ստանում են կրթաթոշակ | |||||
|
մինչև 3000 դրամ |
3000 - 4000 դրամ |
4001 - 5000 դրամ |
5001 դրամից ավելի |
անվանական | |||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
401 |
Կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թվաքանակը |
||||||
|
402 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||
Բաժին 5. Ընդունելության արդյունքները
|
/մարդ/ |
|
Տողի հա-մարը |
Դիմորդների թվաքանակը, |
նրանցից` ավարտել են | |||||||||
|
միջնակարգ դպրոց կամ դրան հավասարեցված այլ կրթօջախ |
նախնական մասնագիտական ուսումնական հաստատություն |
միջին մասնագիտական կամ դրան հավասարեցված ուսումնական հաստատություն |
բուհ | ||||||||
|
ընդամենը |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում | ||||||||||
|
ընդամենը |
նրանցից՝ |
ընդամենը |
նրանցից՝ |
ընդամենը |
նրանցից՝ | ||||||
|
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
501 |
Հանձնել են քննություններ |
ընդամենը |
|||||||||
|
502 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||
|
503 |
Մասնակցել |
ընդամենը |
|||||||||
|
504 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||
|
505 |
Ընդունվել են |
ընդամենը |
|||||||||
|
506 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||
|
507 |
այդ թվում՝ հարցազրույցով |
ընդամենը |
|||||||||
|
508 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||
|
509 |
արտոնություն-ներով |
ընդամենը |
|||||||||
|
510 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||
Բաժին 6. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
|
Տողի համարը |
Լեզվի անվանումը |
Սովորողների թվաքանակը, մարդ | |
|
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
|
601 |
Ընդամենը |
||
|
602 |
Հայերեն |
||
|
603 |
Ռուսերեն |
||
|
604 |
Այլ /նշել/ |
||
Բաժին 7. ԲՈՒՀ-ի աշխատակազմը
|
/մարդ/ |
| Տողի հա-մարը |
Ընդա- մենը |
այդ թվում` կանայք |
ունեն գիտական աստիճան |
ունեն կոչում | |||||||||
|
դոկ- տորի |
այդ թվում՝ կանայք |
թեկնա- ծուի |
այդ թվում՝ կանայք |
ակա- դեմի- կոսի |
այդ թվում՝ կանայք |
պրո- ֆե- |
այդ թվում՝ կանայք |
դոցեն- |
այդ թվում՝ կանայք | ||||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
701 |
Ընդամենը (702+707+708+709+712+713) |
||||||||||||
|
այդ թվում |
|||||||||||||
|
702 |
հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմը |
||||||||||||
|
այդ թվում աշխատում են՝ |
|||||||||||||
|
703 |
մեկ և ավելի հաստիքային դյույքով |
||||||||||||
|
704 |
0.75 դրույքով |
||||||||||||
|
705 |
0.5 դրույքով |
||||||||||||
|
706 |
0.25 դրույքով |
||||||||||||
|
707 |
համատեղությամբ |
||||||||||||
|
708 |
ժամավճարով |
||||||||||||
|
709 |
ուսումնաօժանդակ անձնակազմ |
||||||||||||
|
նրանցից |
|||||||||||||
|
710 |
ավագ լաբորանտներ |
||||||||||||
|
711 |
լաբորանտներ |
||||||||||||
|
712 |
տեխնիկական անձնակազմ |
||||||||||||
|
713 |
այլ աշխատակիցներ |
||||||||||||
Բաժին 8. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
|
/մարդ/ |
| Տողի հա-մարը |
Պաշտոնի անվանումը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ |
նրանցից ունեն |
Սյունակ |
այդ թվում՝ | |||||||
|
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||||
|
դոկ- |
այդ թվում՝ |
թեկնա- |
այդ թվում՝ կանայք |
պրոֆե- |
այդ թվում՝ կանայք |
դոցեն- |
այդ թվում՝ կանայք | ||||||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
3 |
4 |
|
801 |
Գիտամանկավարժական աշխատակազմ, ընդամենը |
||||||||||||
|
նրանցից |
|||||||||||||
|
802 |
ռեկտոր, ուսումնական և գիտական աշխատանքների |
||||||||||||
|
803 |
դեկաններ |
||||||||||||
|
804 |
ամբիոնների վարիչներ |
||||||||||||
|
805 |
պրոֆեսորներ՝ ամբիոնների |
||||||||||||
|
806 |
դոցենտներ՝ ամբիոնների |
||||||||||||
|
807 |
ավագ դասախոսներ |
||||||||||||
|
808 |
ասիստենտներ |
||||||||||||
|
809 |
դասախոսներ |
||||||||||||
|
810 |
Գիտական աշխատակազմ, |
||||||||||||
|
նրանցից |
|||||||||||||
|
811 |
գլխավոր գիտաշխատողներ |
||||||||||||
|
812 |
առաջատար գիտաշխատողներ |
||||||||||||
|
813 |
ավագ գիտաշխատողներ |
||||||||||||
|
814 |
գիտաշխատողներ |
||||||||||||
|
815 |
կրտսեր գիտաշխատողներ |
||||||||||||
|
816 |
այլ պաշտոններ զբաղեցնող գիտական աշխատողներ |
||||||||||||
Բաժին 9. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
|
/մարդ/ |
| Տողի հա-մարը |
Գիտության բնագավառի անվանումը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ |
նրանցից ունեն | |||||||
|
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||
|
դոկ- |
այդ թվում՝ |
թեկնա- |
այդ թվում՝ կանայք |
պրոֆե- |
այդ թվում՝ կանայք |
դոցեն- |
այդ թվում՝ կանայք | ||||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
901 |
Ընդամենը | ||||||||||
|
այդ թվում |
|||||||||||
|
902 |
ֆիզիկամաթեմատիկական |
||||||||||
|
903 |
քիմիական |
||||||||||
|
904 |
կենսաբանական |
||||||||||
|
905 |
երկրաբանական |
||||||||||
|
906 |
տեխնիկական |
||||||||||
|
907 |
գյուղատնտեսական |
||||||||||
|
908 |
պատմական |
||||||||||
|
909 |
տնտեսագիտական |
||||||||||
|
910 |
փիլիսոփայական |
||||||||||
|
911 |
բանասիրական |
||||||||||
|
912 |
աշխարհագրական |
||||||||||
|
913 |
իրավաբանական |
||||||||||
|
914 |
մանկավարժական |
||||||||||
|
915 |
բժշկական |
||||||||||
|
916 |
դեղագործական |
||||||||||
|
917 |
անասնաբուժական |
||||||||||
|
918 |
արվեստագիտության |
||||||||||
|
919 |
ճարտարապետության |
||||||||||
|
920 |
հոգեբանության |
||||||||||
|
921 |
ռազմագիտության |
||||||||||
|
922 |
|||||||||||
|
923 |
|||||||||||
|
924 |
|||||||||||
|
925 |
|||||||||||
|
926 |
|||||||||||
Բաժին 10. Ուսումնալաբորատոր շենքերի, հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
|
/քառ. մ/ |
|
Տողի հա-մարը |
Շենքի ընդհանուր |
այդ թվում |
Հանրակա- ցարանի կարիք ունե- |
նրանցից՝ | ||||||||
|
ընդա- |
որից` վարձա- |
տրված է վար- ձակա- |
ուսում- |
ուսում-նա- |
օժան- |
բնակելի | ||||||
|
ընդա- |
այդ թվում՝ | |||||||||||
|
տվյալ |
այլ կրթօջախի ուսանող- | |||||||||||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
1001 |
Ընդամենը |
|||||||||||
|
1002 |
այդ թվում՝ |
X |
X |
X |
X | |||||||
|
1003 |
ուսումնալաբորատոր շենքեր |
X |
X |
X |
X | |||||||
|
1004 |
հանրակացարաններ |
X |
X | |||||||||
|
1005 |
այլ շինություններ /առանձին սպորտդահլիճ, ճաշարան և այլն/ |
X |
X | |||||||||
Բաժին 11. ԱՊՀ և այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
|
/մարդ/ |
Տողի համարը |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
Ավարտել են | |||
|
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
1101 |
|||||||
|
1102 |
|||||||
|
1103 |
|||||||
|
1104 |
|||||||
|
1105 |
|||||||
|
1106 |
|||||||
|
1107 |
|||||||
|
1108 |
|||||||
|
1109 |
|||||||
|
1110 |
|||||||
|
1111 |
|||||||
|
1112 |
|||||||
|
1113 |
|||||||
|
1114 |
|||||||
|
1115 |
|||||||
|
1116 |
|||||||
|
1117 |
|||||||
|
1118 |
|||||||
|
1119 |
|||||||
|
1120 |
Ընդամենը |
||||||
Բաժին 12. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
|
(հազ. դրամ) |
|
Ֆինանսական միջոցների առկայությունը |
Ֆինանսական ծախսեր |
Ֆինան- | ||||||||||||||||||
|
ընդա- |
այդ թվում |
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||
|
մնա- |
ընթացիկ տարվա մուտքերը |
նյու- |
ոչ նյու- |
գոր- |
աշխա- |
կրթա- |
պարտա- |
հիմնա- |
այլ | |||||||||||
|
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||||
|
բյու- |
ուսանող- |
բնակ- |
այլ |
նվիրա- |
վարձա- |
այլ | ||||||||||||||
|
իրա- |
բնակ- | |||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
|
Ղեկավար՝ | ||
|
Կատարող ________________ |
Անուն, ազգանուն_____________ | |
|
Հեռ.____________________ |
Պաշտոն ___________________ | |
|
___ _______________ 200 թ. |
Ստորագրություն _____________ | |