Basic information
Number
N 318-Ն
Type
Հրաման
Act type
Исходный акт (25.06.2004-11.10.2009)
Status
Չի գործում
Source
ՀՀԳՏ 2004.06.15/14(162) Հոդ.187
Enactment organisation
Կրթության և գիտության նախարար
Enactment date
13.05.2004
Signing organisation
Կրթության և գիտության նախարար
Signing date
13.05.2004
Effective date
25.06.2004
Interrupt date
11.10.2009

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
1 հունիսի 2004 թ.
Պետական
գրանցման թիվ 10504132

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

13 մայիսի 2004 թ.
ք. Երևան

N 318-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՄԻՋԻՆ ԵՎ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի օգոստոսի 14-ի «Մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչների ձևավորման և հաստատման կարգը հաստատելու մասին» N 1079 որոշմանը համապատասխան`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Սահմանել միջին և նախնական մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչների բաղադրիչները` համաձայն հավելվածների:

2. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Մ. Միքայելյանին:

 

Նախարար

Ս. Երիցյան

 

 

Հավելված 1
Հայաստանի Հանրապետության
կրթության և գիտության նախարարի
13 մայիսի 2004 թ. N 318-Ն հրամանի

 

Միջին մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշչի բաղադրիչները

1. Տիտղոսաթերթ

2. Մասնագիտության (մասնագիտացման) ընդհանուր բնութագիրը

   2.1. մասնագիտության (մասնագիտացման) անվանումը

   2.2. մասնագիտության (մասնագիտացման) կրթության ձևերը

   2.3. մասնագիտության (մասնագիտացման) յուրացման ժամկետներն ըստ միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր և/կամ հիմնական ընդհանուր կրթության հիմքի վրա

   2.4. շրջանավարտին շնորհվող որակավորումը

   2.5. շրջանավարտի որակավորման բնութագիրը

3. Շրջանավարտի հետագա կրթության հնարավորությունը և/կամ զբաղմունքների ոլորտները

4. Պահանջներ մասնագետի պատրաստման նկատմամբ

   4.1. ընդհանուր պահանջներ

   4.2. պահանջներ հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական, մաթեմատիկական և ընդհանուր բնագիտական, ընդհանուր մասնագիտական, հատուկ մասնագիտական առարկաների գծով

   4.2. պահանջներ պրակտիկաների գծով

   4.3. պահանջներ մասնագիտության (մասնագիտացման) ամփոփիչ ատեստավորման գծով

5. Պահանջներ մասնագիտության (մասնագիտացման) հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության նվազագույն ծավալի նկատմամբ ըստ առարկայախմբերի ու առարկաների` դրանց ուսուցման համար առավելագույն և անհրաժեշտ ժամաքանակներով

6. Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ու ապահովման նկատմամբ պահանջներ

   6.1. ընդհանուր դրույթներ

   6.2. ընդունելության գործընթացի կազմակերպման պայմաններ

   6.3. ուսումնական գործընթացի կազմակերպման պայմաններ

       - կադրային ապահովություն կադրային համապատասխանություն

       - ուսումնամեթոդական ապահովություն

       - նյութատեխնիկական ապահովություն (կաբինետների, լաբորատորիաների, արհեստանոցների և

        այլն ցանկ)

       - ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ընդհանուր նորմատիվներ (ուսումնական պլան)

   6.4 պրակտիկաների կազմակերպման պահանջներ

   6.5 միջանկյալ ամփոփիչ ատեստավորման պահանջներ

7. Ուսումնական հաստատության ակադեմիական ազատություններն ուսումնական գործընթացի բովանդակության ձևավորման և կազմակերպման գործում

8. Մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլան:


 

Հավելված 2
Հայաստանի Հանրապետության
կրթության և գիտության նախարարի
13 մայիսի 2004 թ. N 318-Ն հրամանի

 

Նախնական մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշչի բաղադրիչները

 

1. Տիտղոսաթերթ

2. Մասնագիտության (մասնագիտացման) ընդհանուր բնութագիրը

    2.1. մասնագիտության (մասնագիտացման) անվանումը

    2.2. մասնագիտության (մասնագիտացման) կրթության ձևերը

    2.3. մասնագիտության (մասնագիտացման) յուրացման ժամկետներն ըստ միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր և/կամ հիմնական ընդհանուր կրթության հիմքի վրա

    2.4. շրջանավարտին շնորհվող որակավորումը

    2.5. շրջանավարտի որակավորման բնութագիրը

3. Շրջանավարտի հետագա կրթության հնարավորությունը և/կամ զբաղմունքների ոլորտները

4. Պահանջներ մասնագետի պատրաստման նկատմամբ

    4.1. ընդհանուր պահանջներ

    4.2. պահանջներ հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական, մաթեմատիկական և ընդհանուր բնագիտական, ընդհանուր մասնագիտական, հատուկ մասնագիտական առարկաների գծով

    4.2. պահանջներ պրակտիկաների գծով

    4.3. պահանջներ մասնագիտության (մասնագիտացման) ամփոփիչ ատեստավորման գծով

5. Պահանջներ մասնագիտության (մասնագիտացման) հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության նվազագույն ծավալի նկատմամբ ըստ առարկայախմբերի ու առարկաների` դրանց ուսուցման համար առավելագույն անհրաժեշտ ժամաքանակներով

6. Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ու ապահովման նկատմամբ պահանջներ

    6.1. Ընդհանուր դրույթներ

    6.2. Ընդունելության գործընթացի կազմակերպման պայմաններ

    6.3. Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման պայմաններ

         - կադրային ապահովություն կադրային համապատասխանություն

         - ուսումնամեթոդական ապահովություն

         - նյութատեխնիկական ապահովություն (կաբինետների, լաբորատորիաների, արհեստանոցների և այլն ցանկ)

         - ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ընդհանուր նորմատիվներ (ուսումնական պլան)

    6.4 պրակտիկաների կազմակերպման պահանջներ

    6.5 միջանկյալ ամփոփիչ ատեստավորման պահանջներ

7. ՈՒսումնական հաստատության ակադեմիական ազատություններն ուսումնական գործընթացի բովանդակության ձևավորման կազմակերպման գործում

8. Մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլան: