Գլխավոր տեղեկություն
Տիպ
Համաձայնագիր
Тип
Инкорпорация (09.11.2000-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
ՀՀԱԳՆՊՏ 2004.12.20/3(11)
Принят
Հայաստանի Հանրապետություն
Дата принятия
17.01.1997
Дата подписания
17.01.1997
Дата вступления в силу
09.11.2000

Հ Ա Մ Ա Ձ Ա Յ Ն Ա Գ Ի Ր

 

Տրանսպորտային սակագների որոշման բնագավառում համաձայնեցված քաղաքականություն անցկացնելու մասին

 

Սույն Համաձայնագրի մասնակից պետությունները ի դեմս Կառավարությունների, այսուհետ` Կողմեր,

ղեկավարվելով Տնտեսական միության ստեղծման մասին 1993 թվականի սեպտեմբերի 24-ի՝ Պայմանագրի դրույթներով,

գիտակցելով Համագործակցության մասնակից պետությունների ընդհանուր տնտեսական տարածքի արդյունավետ տրանսպորտային ապահովման օբյեկտիվ անհրաժեշտությունը, որը հիմնված է ապրանքների, ծառայությունների, աշխատուժի և կապիտալի ազատ տեղաշարժման վրա,

ձգտելով կիրառվող սակագներով խթանել Համագործակցության մասնակից պետությունների տնտեսությունների աճը,

գիտակցելով փոխընդունելի գործողությունների անցկացման կարևորությունը և անհրաժեշտությունը ուղևորների և բեռների փոխադրման արդյունավետ ապահովման համար,

 

համաձայնեցին ներքոհիշյալի մասին.

 

Հ ո դ վ ա ծ  1

 

Սույն Համաձայնագրի նպատակների համար ներքոհիշյալ հասկացություններն ունեն հետևյալ նշանակությունը.

«միջազգային հաղորդակցություն ԱՊՀ մասնակից պետությունների հետ»` բեռների և ուղևորների փոխադրում սույն Համաձայնագրի մասնակից պետությունների միջև,

«միջազգային հաղորդակցություն երրորդ երկրների հետ»` բեռների և ուղևորների փոխադրում սույն Համաձայնագրի մասնակից պետություններից դեպի երրորդ երկրներ և հետ:

 

Հ ո դ վ ա ծ  2

 

Սույն Համաձայնագրի մասնակից պետությունների սակագների տարածքի տակ հասկացվում է այն տարածքը, որտեղ գործում են միջազգային փոխադրումների համար սակագնային քաղաքականության ձևավորման և կիրառման համաձայնեցված սկզբունքները:

 

Հ ո դ վ ա ծ  3

 

ԱՊՀ մասնակից պետությունների հետ միջազգային հաղորդակցության մեջ տրանսպորտային սակագների բնագավառում համաձայնեցված քաղաքականության մշակման նպատակով, Կողմերը համապատասխան մարմիններին կհանձնարարեն.

սակագների քաղաքականության կարգավորման համար միջոցառումների համալիրի մշակումը` ուղղված ապրանքների և ուղևորների ազատ տեղաշարժի ապահովմանը,

հաշվի առնելով տրանսպորտային շուկայի կոնյունկտուրան և ճանապարհատրանսպորտային համալիրի տնտեսական շահերը և փոխհաշվարկների համակողմանի կարգավորման անհրաժեշտությունը, սակագների ձևավորումը` ելնելով Կողմերի ազգային շահերից,

սակագների միջանցքների սահմանումը, հաշվի առնելով Կողմերի օրենսդրությունները, առանձին բեռների փոխադրման համար:

Երկաթուղային տրանսպորտի բնագավառում գործում է ԱՊՀ Կառավարությունների ղեկավարների Խորհրդի 1996 թվականի հոկտեմբերի 18-ի՝ Որոշումը ԱՊՀ մասնակից պետությունների երկաթուղային տրանսպորտում համաձայնեցված սակագների քաղաքականության հաստատման մասին հայեցակարգը:

 

Հ ո դ վ ա ծ  4

 

Որպես ԱՊՀ մասնակից պետությունների հետ միջազգային հաղորդակցության սակագների կառավարման համակարգի իրականացմանն ուղղված առաջնահերթ միջոցառումներ, Կողմերը.

մշակում են համապատասխան նորմատիվ-իրավական հիմք, որը կարգավորում է ԱՊՀ մասնակից պետությունների միջև միջազգային հաղորդակցության տրանսպորտի ծառայությունների գնագոյացման սկզբունքները,

իրականացնում են բեռների փոխադրման պայմանների դյուրացմանն ուղղված մաքսային քաղաքականություն:

 

Հ ո դ վ ա ծ  5

 

Համաձայնեցված սակագների քաղաքականության ապահովման նպատակով Կողմերը ձեռնարկում են միջոցառումներ, ուղղված՝

փոխհատուցման հիմունքներով փոխադրումների վճարմանը, այդ թվում՝ տրանսպորտի զարգացման համար բեռնատերերի կատարած ներդրումների մասնակցության հաշվին,

բեռնատար փոխադրումների շահագործման տրանսպորտային ծախսերի նվազեցմանը և ուղևորատար փոխադրումների ծախսածածկմանը, որոնք ստացվում են ֆինանսական տարբեր աղբյուրների հաշվին,

հետադարձ վճարումների մեխանիզմի մշակմանը և համաձայնեցմանը:

 

Հ ո դ վ ա ծ  6

 

Համաձայնեցված սակագների քաղաքականության ձևավորումը իրականացվում է փուլերով` վճարման դրույքների ստեղծման, դրանց տարբերակման սկզբունքների, չափերի համաձայնեցման, կիրառման կանոնների միասնականացման ընթացակարգերի կատարելագործման նկատմամբ ընդհանուր մոտեցումների հիման վրա:

 

Հ ո դ վ ա ծ  7

 

Տրանսպորտային սակագների որոշման բնագավառում համաձայնեցված քաղաքականության համակարգող մարմիններն են Անկախ Պետությունների Համագործակցության Կառավարությունների ղեկավարների Խորհուրդը, Տնտեսական միության Միջպետական տնտեսական կոմիտեն, տրանսպորտի բնագավառում միջպետական (միջկառավարական) համագործակցության մարմինները, երկաթուղային փոխադրումների համար` Համագործակցության մասնակից պետությունների երկաթուղային փոխադրողների սակագնային Համաժողովը:

 

Հ ո դ վ ա ծ  8

 

Կողմերը միջոցներ են ձեռնարկում գնագոյացման բնագավառում ազգային օրենսդրական ակտերի ներդաշնակեցման ուղղությամբ:

 

Հ ո դ վ ա ծ  9

 

Կողմերն իրենց իրավունք են վերապահում անկախ և ինքնուրույն որոշելու սակագների քաղաքականության պայմաններն ու ձևերը սույն Համաձայնագրին չմասնակցող պետությունների հետ:

 

Հ ո դ վ ա ծ  10

 

Կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ սույն Համաձայնագրում կարող են կատարվել փոփոխություններ և լրացումներ:

 

Հ ո դ վ ա ծ  11

 

Սույն Համաձայնագիրը ուժի մեջ է մտնում այն ստորագրած Կողմերի կողմից Համաձայնագրի ուժի մեջ մտնելու համար բոլոր անհրաժեշտ՝ ներպետական ընթացակարգերի կատարման մասին երրորդ ծանուցումը ավանդապահին ի պահ հանձնելու օրվանից:

Ներպետական ընթացակարգերն ավելի ուշ կատարած Կողմերի համար այն ուժի մեջ է մտնում ծանուցումը ավանդապահին ի պահ հանձնելու օրվանից:

 

Հ ո դ վ ա ծ  12

 

Բոլոր Կողմերի համաձայնությամբ սույն Համաձայնագրին կարող է միանալ ցանկացած պետություն, որն ընդունում է սույն Համաձայնագրի նպատակներն ու սկզբունքները` ավանդապահին այդպիսի միացման փաստաթղթերի հանձնման միջոցով: Միացումը համարվում է ուժի մեջ մտած ավանդապահի կողմից նման միացման համաձայնության վերաբերյալ վերջին հաղորդագրությունը ստանալու օրվանից:

 

Հ ո դ վ ա ծ  13

 

Սույն Համաձայնագրի կիրառման կամ մեկնաբանման հետ կապված վիճելի հարցերը կարգավորվում են շահագրգիռ Կողմերի միջև խորհրդակցությունների և բանակցությունների միջոցով:

 

Հ ո դ վ ա ծ  14

 

Յուրաքանչյուր Կողմ կարող է դուրս գալ սույն Համաձայնագրից‚ այդ մասին դուրս գալուց առնվազն վեց ամիս առաջ գրավոր ծանուցում ուղարկելով ավանդապահին:

 

Հ ո դ վ ա ծ  15

 

Սույն Համաձայնագիրը գործում է այն ուժի մեջ մտնելուց հետո հինգ տարվա ընթացքում: Այդ ժամկետի լրանալուց հետո Համաձայնագիրը ինքնաբերաբար կերկարաձգվի հետագա հինգ տարիների համար, եթե Կողմերը այլ որոշում չընդունեն:

 

Կատարված է Մոսկվա քաղաքում 1997 թվականի հունվարի 17-ին, մեկ բնօրինակով՝ ռուսերեն: Բնօրինակը պահվում է Անկախ Պետությունների Համագործակցության Գործադիր քարտուղարությունում, որը սույն Համաձայնագիրը ստորագրած յուրաքանչյուր պետությանը կուղարկի դրա հաստատված պատճենը:

 

*Համաձայնագիրը Հայաստանի Հանրապետության համար ուժի մեջ է մտել 2000 թվականի նոյեմբերի 9-ից:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան