«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
16 հունվարի 2018թ.
Պետական գրանցման թիվ 11718010
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ
ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ
ՆԱԽԱԳԱՀ
| 26 դեկտեմբերի 2017 թ. ք. Երևան | N 173-Ն | 
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 9-Ի N 103-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 70-րդ հոդվածով, «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 10.1 հոդվածով, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի փետրվարի 20-ի N 156-Ն որոշումով և հիմք ընդունելով 2016 թվականի հոկտեմբերի 13-ի N 1111-Ն որոշման 15-րդ կետի 4-րդ ենթակետը`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի 2014 թվականի ապրիլի 9-ի «ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերը հաստատելու մասին» N 103-Ն հրամանով հաստատված ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «Հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերում կատարել հետևյալ փոփոխությունները.
1) 8-րդ գլխի 91-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ` «91. Ռեկրեացիայի տարածքների լայնությունը դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների միակողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 3 մետրից, իսկ դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների երկկողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 5 մետրից:».
2) NN 7 և 8 հավելվածները շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:
Ն. Սարգսյան
| Հավելված ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքաշինության պետական  2017 թվականի դեկտեմբերի 26-ի N 173-Ն հրամանի | 
«Հավելված 7
Աղյուսակ 1
ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | |||
| 1 աշակերտին | 1 դասա-րանին | 1 սենյակին | |||
| 24 տեղ | 12 տեղ | ||||
| 1 
 
 2 
 3 
 
 4 
 
 5 
 6 
 
 7 
 8 
 9 | 1 դասարանի դասասենյակ դասավանդման խաղային մեթոդների հաշվարկով 
 1 դասարանի ննջարան-խաղասենյակ 
 1-4 դասարանների դասասենյակներ 
 2-4 դասարանների դասասենյակ դասավանդման խմբային և անհատական մեթոդների հաշվարկով 
 Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ 
 Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ 
 Ուսուցչանոց` մեթոդական-կաբինետ 
 Ռեկրեացիա /դահլիճային/ 
 Սանհանգույցներ | 3,3 
 2,5 3,0 | 
 
 
 
 
 5,0 9,0 | 
 
 
 
 
 
 
 
 - | |
| Ծանոթություն` 1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ դասարանին: 2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին: 3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2։ Թույլատրվում է տեղակայել ուսումնական բլոկից դուրս։ | |||||
Աղյուսակ 2
ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | |
|  1 աշակերտին | 1 դասարան | ||
| 1 2 3 | Դասարան-կաբինետ Ռեսուրսային կենտրոն Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ | 2,5-3,0 | 
 12,0 10,0 | 
|  Ծանոթություն` | |||
Աղյուսակ 3
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | |
| 1 սովորողին` 24 տեղ | 1 դասարանին | ||
| 1 2 3 | Դասարան-կաբինետ Ռեսուրսային կենտրոն Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ | 3,5 | 
 10,0 15,0 | 
| Ծանոթություն` 1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել՝ 1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից, 2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար, 3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում։ | |||
Աղյուսակ 4
ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | ||
| 1 սովորողին | 1 դասարանին | |||
| 24 տեղ | 12 տեղ | |||
| 1 
 
 
 
 
 
 
 
 
 4 | 1) Բնագիտության կաբինետ` ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա, բ. քիմիայի լաբորատորիա, գ. բնագիտության լաբորատորիա, 2) Ըստ առանձին առարկաների բնական գիտությունների ուսումնական կաբինետներ /ֆիզիկա, քիմիա, բնագիտություն/ ` 3) Մասնագիտացված կաբինետներ՝  Թեքումով ուսուցման համար մասնագիտացված սենյակներ: | 2,5 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 4,2 
 3,5 | 
 30,0 30,0 30,0 
 
 
 18,0-32,0 | 
|  Ծանոթություն`  | ||||
Աղյուսակ 5
ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես  | Տեղերի քանակը | 
| 1 | Դահլիճ | 1 տեղին 0.7 մ2 | Դահլիճում տեղերի քանակը ընդունվում է աշակերտների 60%-ի տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ նախատեսելով մեկ դասարանին 2 ուսուցչի տեղ: | 
| 2 | Բեմ | 90 | |
| 3 | Գույքի պահեստ | ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2 | |
| 4 | Դերասանների հանդերձարան | ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2 | |
| 5 | Տեխնիկական կենտրոն /ռադիոհանգույց, հաղորդավարի սենյակ, տեխնիկայի վերանորոգման սենյակ/ | 48 | |
| 6 | |||
|  Ծանոթություն` | |||
Աղյուսակ 6
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես  | Չափերը, մ | Ջրի խորությունը, մ | ||
| երկար. | լայն. | բարձր. | ||||
| 1 | Ուսումնամարզական դահլիճներ | 270 | 18 | 15 | 4.6-6 | - | 
| 366 | 24 | 15 | 6-7 | - | ||
| 540 | 30 | 18 | 7-8 | - | ||
| 648 | 36 | 18 | 7-8 | - | ||
| 1008 | 42 | 24 | 7-8 | - | ||
| 2 | Հանդիսատեսի համար տեղեր | քանակը նախագծման առաջադրանքով | ||||
| 3 | Լողավազաններ | 450 | 25 | 11.5 | 6 | 1.2-1.8 | 
| 330 | 16.6 | 11.5 | 5.4 | 1.2-1.8 | ||
| 180 | 10 | 6 | 4.2 | 0.6-0.85 | ||
Աղյուսակ 7
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մարզադահլիճներ | Լողավազաններ, | |||
| 18x15 | 24x15 | 36 x18 | 10x6 | 16.6x11.5 | ||
| Քանակ և մակերես /ոչ պակաս/ | ||||||
| 1. 2. 
 | Հանդերձարաններ, ներառյալ զուգարաններն ու ցնցուղարանները | 36/18+18 12 
 10 | 72/4x18 16 
 10 | 84/4x21 32 
 20 | - 6 | - 6 12 | 
|  Ծանոթություն` | ||||||
Աղյուսակ 8
ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | 
| 1 
 
 
 | Հավաքավայր |  Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1 սովորողին/ 25 8 18 | 
Աղյուսակ 9
ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2 | Սենյակներում տեղերի թիվը | |
| 1 տեղի համար | 1 սենյակի համար | |||
| 1 
 3 
 
 
 4 | Համակողմանի ստուդիա  | 
 
 
 
 
 
 
 | 144  
 
 | 
 
 
 8x3 24 | 
|  Ծանոթություն` | ||||
Աղյուսակ 10
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերես ոչ պակաս, մ2 | |
| 1 տեղին | 1 սենյակին | ||
| 1 2 | Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի սենյակ* | 9 | 18 
 
 
 12-18  | 
|  Ծանոթություն` | |||
Աղյուսակ 11
ԲՆԱԳԻՏԱ-ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Մակերեսը | Սենյակներում տեղերի թիվը | |
| 1 տեղի համար | 1 սենյակի համար | |||
| 1 2 4 
 12 | Պատանի բնասերի խմբակ-փորձարարական սենյակ | - 
 9 
 
 
 
 | 36 
 
 
 170-240 270 | - 12 8-12 | 
|  Ծանոթություն` | ||||
Աղյուսակ 12
ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
| Հ/Հ | Սենյակներ | Չափի միավոր | Մակերես | Սանիտարական սարքերի հաշվարկային քանակ | 
| 1 
 
 2 3 
 5 6 7 | Սովորողների համար զուգարաններ և լվացարաններ՝ 2) տղաների Անձնակազմի համար զուգարաններ և լվացարաններ /անհատական/ | 
 1 սովորող 1 սովորող 2 սանհանգ. 1 խցիկ 2 սանհանգ | 
 0,15 0,15 
 
 2,0 4 3 | 
 1 զուգարանակոնք 20, 1 լվացարան 30 աղջկա  1 հիգ. ցնցուղ, 1զուգ., 1 լվաց. 70 աղջկա համար | 
Հավելված 8
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ
| 
 | »: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
 
                