«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
24 սեպտեմբերի 2002 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60302208
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
| 
 19 օգոստոսի 2002 թ. ք. Երևան  | 
N 192-Ն | 
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԳՄ-1 ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև թիվ 3-գմ-1 պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
| Նախագահ | Ս. Մնացականյան | 
| 
 Հավելված 1 
 Հաստատված է ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 19 օգոստոսի 2002 թ. թիվ 192-Ն որոշմամբ  | 
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 3-ԳՄ-1 (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1.Հրահանգը սահմանում է «Բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» ձև N 3-գմ-1 (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև հոկտեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն մինչև հոկտեմբերի 20-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բ ա ժ ի ն 1
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների եվ կուրսերի
5. Սյունակ Դ-ում բերվում է տեղերի նախատեսված քանակն ըստ մասնագիտությունների /մասնագիտության դասիչը, որը բերվում է սյունակ Բ-ում, հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից/ (տողեր 101-160):
6. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների:
7. Սյունակ 2-ում բերվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի բերվում է սյունակներ 3-8-ում:
8. Սյունակ 9-ում բերվում է ընթացիկ ուսումնական տարում ավարտող ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162):
9. Սյունակ 10-ում բերվում է հաշվետվու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-162):
10. Տող 161-ում բերվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 2-10-ի:
11. Տող 163-ում բերվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 3-8-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների բերվում է տողեր 165-174-ում:
Բ ա ժ ի ն 2
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի եվ սեռի
12. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 1-16) բերվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 202):
Բ ա ժ ի ն 3
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
13. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 302):
Բ ա ժ ի ն 4
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
14. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 1-6) բերվում է տող 401-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 402):
Բ ա ժ ի ն 5
Ընդունելության արդյունքները
15. Ընդունելության քննություններ հանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 501-ում:
16. Հարցազրույցի մասնակցած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 503-ում:
17. Ընդունված դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-9) բերվում է տող 505-ում, որից առանձնացվում են հարցազրույցով ընդունվածները (տող 507) և արտոնություններով ընդունվածները (տող 509):
Բ ա ժ ի ն 6
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
18. Սյունակ Բ-ում բերվում է ուսուցման լեզվի անվանումը:
19. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ ուսուցման լեզվի:
Բ ա ժ ի ն 7
Աշխատակազմը
20. Տող 701-ում բերվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 1), նրանց բաշխվածությունն ըստ գիտական աստիճանի (սյունակներ 3-6) և ըստ գիտական կոչման (սյունակներ 7-12):
Բ ա ժ ի ն 8
Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
21. Սյունակ 1-ում բերվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 801) և գիտական աշխատակազմի (տող 810) ընդհանուր թվաքանակները, որոնցից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 5-8) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 9-12):
22. Սյունակ 3-ում բերվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 801) և գիտական աշխատակազմի (տող 810) վարչական համատեղողների ընդհանուր թվաքանակները:
Բ ա ժ ի ն 9
Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
23. Սյունակ 1-ում բերվում է հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակն ըստ գիտության բնագավառների, որից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 3-6) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 7-10):
Բ ա ժ ի ն 10
Ուսումնալաբորատոր շենքերի եվ հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
24. Սյունակ 1-ում բերվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 1002-1005), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 2):
25. Սյունակ 10-ում բերվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացնելով հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 11):
26. Այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
Բ ա ժ ի ն 11
ԱՊՀ եվ այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
27. Սյունակ Բ-ում բերվում է երկրի անվանումը:
28. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
29. Սյունակ 3-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
30. Սյունակ 5-ում բերվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
Բ ա ժ ի ն 12
Ֆինանսական միջոցների ստացումը եվ օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
31. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
32. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
33. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
34. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
35. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ՝ փոխհատուցումները և աշխատավարձի նկատմամբ հաշվարկվող հավելումները և պարգևավճարները: Հավելումներ և պարգևավճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցումներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված վճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ ներառվում են նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է ուսանողներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
36. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
| 
 ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ  | 
 ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ  | |||||
| 
 
 
  | ||||||
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200.../ 200... ուսումնական տարվա համար
Կրթության ձևը` 1. առկա /ստացիոնար/ 2. հեռակա 3. դրսեկություն /ընտանեկան, ինքնակրթություն/ (Համապատասխան ձևի համարը առնել շրջանակի մեջ: Կրթության յուրաքանչյուր ձևի համար լրացվում է առանձին հաշվետվություն)
Բաժին 1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200..թ.
| 
 /մարդ/  | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Մասնագիտություն  | 
 Մասնագի-  | 
 Ընդունե-  | 
 Ընդուն-  | 
 Սովորում են, ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ ըստ կուրսերի  | 
 Ավարտելու են ընթա- ցիկ ուսում-նական տարում  | 
 Ավարտել են հաշվետու ուսումնա-կան  | ||||||
| 
 1-ին  | 
 2-րդ  | 
 3-րդ կուրս  | 
 4-րդ կուրս  | 
 5-րդ կուրս  | 
 6-րդ կուրս  | |||||||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 Գ  | 
 Դ  | 
 Ե  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
| 
 101  | 
 Ընդամենը  | 
Ընդամենը | ||||||||||||
| 
 102  | 
 այդ թվում կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 103  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 104  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 105  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 106  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 107  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 108  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 109  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 110  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 111  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 112  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 113  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 114  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 115  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 116  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 117  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 118  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 119  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 120  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 121  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 122  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 123  | 
ընդամենը | |||||||||||||
| 
 124  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 125  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 126  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 127  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 128  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 129  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 130  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 131  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 132  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 133  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 134  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 135  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 136  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Մասնագիտություն  | 
 Մասնագի-  | 
 Ընդունե-  | 
 Ընդուն-  | 
 Սովորում են, ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ ըստ կուրսերի  | 
 Ավարտելու են ընթա- ցիկ ուսում-նական տարում  | 
 Ավարտել են հաշվետու ուսումնա-կան   | ||||||
| 
 1-ին  | 
 2-րդ  | 
 3-րդ կուրս  | 
 4-րդ   | 
 5-րդ կուրս  | 
 6-րդ կուրս  | |||||||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 Գ  | 
 Դ  | 
 Ե  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
| 
 137  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 138  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 139  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 140  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 141  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 142  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 143  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 144  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 145  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 146  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 147  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 148  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 149  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 150 | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 151 | ընդամենը | |||||||||||||
| 
 152  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 153  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 154  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 155  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 156  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 157  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 158  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 159  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||||
| 
 160  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 
 161  | 
 Վերականգնվածներ  | 
Ընդամենը | ||||||||||||
| 162 | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 163 | 
 Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/  | 
 Ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 164  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| նրանցից՝ ըստ պատճառների | ||||||||||||||
| 165 | 
 ֆիզիկական անկարողություններ   | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 166  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 167 | 
 նյութական անկարողություններ /տնտեսական վիճակ/  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 168  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 169 | 
 զորակոչվել են զինված ուժեր  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 170  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 171 | 
 անբավարար առաջադիմություն  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 172  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
| 173 | 
 այլ /նշել/  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 174  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||||||
Բաժին 2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
| 
 /մարդ/  | 
Տողի համարը  | 
 Ընդա-  | 
 այդ թվում` ըստ տարիքի  | |||||||||||||||
| 
 16 և  | 
 17  | 
 18  | 
 19  | 
 20  | 
 21  | 
 22  | 
 23  | 
 24  | 
 25  | 
 26  | 
 27  | 
 28  | 
 29  | 
 30 և   | |||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
 14  | 
 15  | 
 16  | 
| 
 201  | 
 Ուսանողների թվաքանակը  | 
||||||||||||||||
| 
 202  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
||||||||||||||||
Բաժին 3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
| 
 /մարդ/  | 
Տողի հա-մարը  | 
 Ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ ըստ վճարաչափի  | ||||||||
| 
 մինչև 150 հազ. դրամ  | 
 151 - 200 հազ. դրամ  | 
 201 - 300 հազ. դրամ  | 
 301 - 400 հազ. դրամ  | 
 401 - 500 հազ. դրամ  | 
 501 - 600 հազ. դրամ  | 
 601 - 700 հազ. դրամ  | 
 701 հազ.   | |||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
| 
 301  | 
 Ուսանողների թվաքանակը  | 
|||||||||
| 
 302  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
|||||||||
Բաժին 4. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
| 
 /մարդ/  | 
Տողի հա-մարը  | 
 Ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ ստանում են կրթաթոշակ  | |||||
| 
 մինչև 3000 դրամ  | 
 3000 - 4000 դրամ  | 
 4001 - 5000 դրամ  | 
 5001 դրամից ավելի  | 
 անվանական  | |||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
| 
 401  | 
 Կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թվաքանակը  | 
||||||
| 
 402  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
||||||
Բաժին 5. Ընդունելության արդյունքները
| 
 /մարդ/  | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Դիմորդների թվաքանակը,  | 
 նրանցից` ավարտել են  | |||||||||
| 
 միջնակարգ դպրոց կամ դրան հավասարեցված այլ կրթօջախ  | 
 նախնական մասնագիտական ուսումնական հաստատություն  | 
 միջին մասնագիտական կամ դրան հավասարեցված ուսումնական հաստատություն  | 
 բուհ  | ||||||||
| 
 ընդամենը  | 
 նրանցից՝ ընթացիկ տարում  | ||||||||||
| 
 ընդամենը  | 
 նրանցից՝  | 
 ընդամենը  | 
 նրանցից՝  | 
 ընդամենը  | 
 նրանցից՝  | ||||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 Գ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
| 
 501  | 
 Հանձնել են քննություններ  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||
| 
 502  | 
 այդ թվում կանայք  | 
||||||||||
| 
 503  | 
 Մասնակցել  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||
| 
 504  | 
 այդ թվում կանայք  | 
||||||||||
| 
 505  | 
 Ընդունվել են  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||
| 
 506  | 
 այդ թվում կանայք  | 
||||||||||
| 
 507  | 
 այդ թվում՝ հարցազրույցով  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||
| 
 508  | 
 այդ թվում կանայք  | 
||||||||||
| 
 509  | 
 արտոնություն-ներով  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||
| 
 510  | 
 այդ թվում կանայք  | 
||||||||||
Բաժին 6. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
| 
 Տողի համարը  | 
 Լեզվի անվանումը  | 
 Սովորողների թվաքանակը, մարդ  | |
| 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | ||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
| 
 601  | 
 Ընդամենը  | 
||
| 
 602  | 
 Հայերեն  | 
||
| 
 603  | 
 Ռուսերեն  | 
||
| 
 604  | 
 Այլ /նշել/  | 
||
Բաժին 7. ԲՈՒՀ-ի աշխատակազմը
| 
 /մարդ/  | 
| Տողի հա-մարը | 
 Ընդա- մենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ունեն գիտական աստիճան  | 
 ունեն կոչում  | |||||||||
| 
 դոկ- տորի  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 թեկնա- ծուի  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 ակա- դեմի- կոսի  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 պրո- ֆե-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 դոցեն-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | ||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
| 
 701  | 
 Ընդամենը (702+707+708+709+712+713)  | 
||||||||||||
| 
 այդ թվում  | 
|||||||||||||
| 
 702  | 
 հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմը  | 
||||||||||||
| 
 այդ թվում աշխատում են՝  | 
|||||||||||||
| 
 703  | 
 մեկ և ավելի հաստիքային դյույքով  | 
||||||||||||
| 
 704  | 
 0.75 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 705  | 
 0.5 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 706  | 
 0.25 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 707  | 
 համատեղությամբ  | 
||||||||||||
| 
 708  | 
 ժամավճարով  | 
||||||||||||
| 
 709  | 
 ուսումնաօժանդակ անձնակազմ  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից  | 
|||||||||||||
| 
 710  | 
 ավագ լաբորանտներ  | 
||||||||||||
| 
 711  | 
 լաբորանտներ  | 
||||||||||||
| 
 712  | 
 տեխնիկական անձնակազմ  | 
||||||||||||
| 
 713  | 
 այլ աշխատակիցներ  | 
||||||||||||
Բաժին 8. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
| 
 /մարդ/  | 
| Տողի հա-մարը | 
 Պաշտոնի անվանումը  | 
 Ընդա-  | 
 այդ թվում՝  | 
 նրանցից ունեն  | 
 Սյունակ   | 
 այդ թվում՝  | |||||||
| 
 գիտական աստիճան  | 
 կոչում  | ||||||||||||
| 
 դոկ-  | 
 այդ թվում՝  | 
 թեկնա-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 պրոֆե-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 դոցեն-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | ||||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 3  | 
 4  | 
| 
 801  | 
 Գիտամանկավարժական աշխատակազմ, ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից  | 
|||||||||||||
| 
 802  | 
  ռեկտոր, ուսումնական և գիտական աշխատանքների   | 
||||||||||||
| 
 803  | 
 դեկաններ  | 
||||||||||||
| 
 804  | 
 ամբիոնների վարիչներ  | 
||||||||||||
| 
 805  | 
  պրոֆեսորներ՝ ամբիոնների   | 
||||||||||||
| 
 806  | 
  դոցենտներ՝ ամբիոնների   | 
||||||||||||
| 
 807  | 
 ավագ դասախոսներ  | 
||||||||||||
| 
 808  | 
 ասիստենտներ  | 
||||||||||||
| 
 809  | 
 դասախոսներ  | 
||||||||||||
| 
 810  | 
 Գիտական աշխատակազմ,  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից  | 
|||||||||||||
| 
 811  | 
 գլխավոր գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 812  | 
 առաջատար գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 813  | 
 ավագ գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 814  | 
 գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 815  | 
 կրտսեր գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 816  | 
 այլ պաշտոններ զբաղեցնող գիտական աշխատողներ  | 
||||||||||||
Բաժին 9. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
| 
 /մարդ/  | 
| Տողի հա-մարը | 
 Գիտության բնագավառի անվանումը  | 
 Ընդա-  | 
 այդ թվում՝  | 
 նրանցից ունեն  | |||||||
| 
 գիտական աստիճան  | 
 կոչում  | ||||||||||
| 
 դոկ-  | 
 այդ թվում՝  | 
 թեկնա-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 պրոֆե-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 դոցեն-  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | ||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
| 
 901  | 
Ընդամենը | ||||||||||
| 
 այդ թվում  | 
|||||||||||
| 
 902  | 
 ֆիզիկամաթեմատիկական  | 
||||||||||
| 
 903  | 
 քիմիական  | 
||||||||||
| 
 904  | 
 կենսաբանական  | 
||||||||||
| 
 905  | 
 երկրաբանական  | 
||||||||||
| 
 906  | 
 տեխնիկական  | 
||||||||||
| 
 907  | 
 գյուղատնտեսական  | 
||||||||||
| 
 908  | 
 պատմական  | 
||||||||||
| 
 909  | 
 տնտեսագիտական  | 
||||||||||
| 
 910  | 
 փիլիսոփայական  | 
||||||||||
| 
 911  | 
 բանասիրական  | 
||||||||||
| 
 912  | 
 աշխարհագրական  | 
||||||||||
| 
 913  | 
 իրավաբանական  | 
||||||||||
| 
 914  | 
 մանկավարժական  | 
||||||||||
| 
 915  | 
 բժշկական  | 
||||||||||
| 
 916  | 
 դեղագործական  | 
||||||||||
| 
 917  | 
 անասնաբուժական  | 
||||||||||
| 
 918  | 
 արվեստագիտության  | 
||||||||||
| 
 919  | 
 ճարտարապետության  | 
||||||||||
| 
 920  | 
 հոգեբանության  | 
||||||||||
| 
 921  | 
 ռազմագիտության  | 
||||||||||
| 
 922  | 
|||||||||||
| 
 923  | 
|||||||||||
| 
 924  | 
|||||||||||
| 
 925  | 
|||||||||||
| 
 926  | 
|||||||||||
Բաժին 10. Ուսումնալաբորատոր շենքերի, հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
| 
 /քառ. մ/  | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Շենքի ընդհանուր   | 
 այդ թվում  | 
 Հանրակա- ցարանի կարիք ունե-  | 
 նրանցից՝  | ||||||||
| 
 ընդա-  | 
 որից` վարձա-  | 
 տրված է վար- ձակա-  | 
 ուսում-  | 
 ուսում-նա-  | 
 օժան-  | 
 բնակելի  | ||||||
| 
 ընդա-  | 
 այդ թվում՝  | |||||||||||
| 
 տվյալ   | 
 այլ կրթօջախի ուսանող-  | |||||||||||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
| 
 1001  | 
 Ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 1002  | 
  այդ թվում՝  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | |||||||
| 
 1003  | 
 ուսումնալաբորատոր շենքեր  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | |||||||
| 
 1004  | 
 հանրակացարաններ  | 
 X  | 
 X  | |||||||||
| 
 1005  | 
 այլ շինություններ /առանձին սպորտդահլիճ, ճաշարան և այլն/  | 
 X  | 
 X  | |||||||||
Բաժին 11. ԱՊՀ և այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
| 
 /մարդ/  | 
Տողի համարը  | 
 Երկրի անվանումը  | 
 Ընդունվել են  | 
 Սովորում են  | 
 Ավարտել են  | |||
| 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում՝ կանայք  | ||
| 
 Ա  | 
 Բ  | 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
| 
 1101  | 
|||||||
| 
 1102  | 
|||||||
| 
 1103  | 
|||||||
| 
 1104  | 
|||||||
| 
 1105  | 
|||||||
| 
 1106  | 
|||||||
| 
 1107  | 
|||||||
| 
 1108  | 
|||||||
| 
 1109  | 
|||||||
| 
 1110  | 
|||||||
| 
 1111  | 
|||||||
| 
 1112  | 
|||||||
| 
 1113  | 
|||||||
| 
 1114  | 
|||||||
| 
 1115  | 
|||||||
| 
 1116  | 
|||||||
| 
 1117  | 
|||||||
| 
 1118  | 
|||||||
| 
 1119  | 
|||||||
| 
 1120  | 
 Ընդամենը  | 
||||||
Բաժին 12. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
| 
 (հազ. դրամ)  | 
| 
 Ֆինանսական միջոցների առկայությունը  | 
 Ֆինանսական ծախսեր  | 
 Ֆինան-  | ||||||||||||||||||
| 
 ընդա-  | 
 այդ թվում  | 
 ընդա-  | 
 այդ թվում  | |||||||||||||||||
| 
 մնա-  | 
 ընթացիկ տարվա մուտքերը  | 
 նյու-  | 
 ոչ նյու-  | 
 գոր-  | 
 աշխա-  | 
 կրթա-  | 
  պարտա-  | 
 հիմնա-  | 
 այլ  | |||||||||||
| 
 ընդա-  | 
 այդ թվում  | |||||||||||||||||||
| 
 բյու-  | 
 ուսանող-  | 
 բնակ-  | 
 այլ   | 
 նվիրա-  | 
 վարձա-  | 
 այլ  | ||||||||||||||
| 
 իրա-  | 
 բնակ-  | |||||||||||||||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
 14  | 
 15  | 
 16  | 
 17  | 
 18  | 
 19  | 
 20  | 
 21  | 
| 
 Ղեկավար՝  | ||
| 
 Կատարող ________________  | 
 Անուն, ազգանուն_____________  | |
| 
 Հեռ.____________________  | 
 Պաշտոն ___________________  | |
| 
 ___ _______________ 200 թ.  | 
 Ստորագրություն _____________  | |