ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
| 
 27 փետրվարի 2020 թ.  | 
 թիվ 06-Ն  | 
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԳՄ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2019 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 19-Ի ԹԻՎ 17-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով՝ Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը՝ համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը՝ համաձայն հավելված 2-ի:
3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2019 թվականի փետրվարի 19-ի ««Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-գմ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2002 թվականի օգոստոսի 19-ի թիվ 191-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 17-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
| 
 Նախագահ`  | 
Ս. Մնացականյան | 
| 
 Հավելված 1 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2020 թվականի փետրվարի 27-ի թիվ 06-Ն որոշման  | 
1. Պետպատվեր
1) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 20…թ.
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Մասնագիտություն  | 
 Մասնագիտու-թյան  | 
 Ընդուն-վել են  | 
 Սովորում են, ընդա-մենը  | 
 այդ թվում` ըստ կուրսերի  | 
 Ավարտել են հաշվետու տարում  | ||||||
| 
 1-ին կուրս  | 
 2-րդ կուրս  | 
 3-րդ  | 
 4-րդ կուրս  | 
 5-րդ կուրս  | 
 6-րդ կուրս  | |||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
| 
 101  | 
 Ընդամենը  | 
Ընդամենը | ||||||||||
| 
 102  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 103  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 104  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 105  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 106  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 107  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 108  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 109  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 110  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 111  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 112  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 113  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 114  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 115  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 116  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 117  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 118  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 119  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 120  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 121  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 122  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 123  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 124  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 125  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 126  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 127  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 128  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 129  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 130  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 131  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 132  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 133  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 134  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 135  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 136  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Մասնագիտություն  | 
 Մասնագիտու-թյան  | 
 Ընդուն-վել են  | 
 Սովորում են, ընդա-մենը  | 
 այդ թվում` ըստ կուրսերի  | 
 Ավարտել են հաշվետու տարում  | |||||||
| 
 1-ին կուրս  | 
 2-րդ կուրս  | 
 3-րդ  | 
 4-րդ կուրս  | 
 5-րդ կուրս  | 
 6-րդ կուրս  | ||||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | |
| 
 137  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 138  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 139  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 140  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 141  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 142  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 143  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 144  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 145  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 146  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 147  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 148  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 149  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 150  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 151  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 152  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 153  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 154  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 155  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 156  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 157  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 158  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 159  | 
 ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 160  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 161  | 
 Վերականգնվածներ  | 
 Ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 162  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 163  | 
 Դուրս են մնացել (թողել են   | 
 Ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 164  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից` ըստ պատճառների  | 
|||||||||||||
| 
 165  | 
 ֆիզիկական անկարողություններ (ներառյալ առողջականը)  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 166  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 167  | 
 նյութական անկարողություններ (տնտեսական վիճակ)  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 168  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 169  | 
 զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 170  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 171  | 
 անբավարար առաջադիմություն  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 172  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
| 
 173  | 
 այլ (նշել)  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 174  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||
2) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-  | 
 Ընդա-  | 
 այդ թվում` ըստ տարիքի  | |||||||||||||||
| 
 16 և  | 
 17  | 
 18  | 
 19  | 
 20  | 
 21  | 
 22  | 
 23  | 
 24  | 
 25  | 
 26  | 
 27  | 
 28  | 
 29  | 
 30 և  | |||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
 14  | 
 15  | 
 16  | 
 17  | 
 18  | 
| 
 201  | 
 Ուսանողների թվաքանակը  | 
||||||||||||||||
| 
 202  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||||||
3) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Ընդամենը  | 
 այդ թվում` ստանում են կրթաթոշակ  | |||||
| 
 մինչև 3000  | 
 3000 - 4000   | 
 4001 - 5000   | 
 5001 դրամ և  | 
 անվանական  | |||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
| 
 301  | 
 Կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թվաքանակը  | 
||||||
| 
 302  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||
2. Վճարովի հիմունքով
1) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 20…թ.
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Մասնա-գիտություն  | 
 Մասնա-գիտության  | 
 Ընդուն-վել են  | 
 Սովորում են, ընդա-մենը  | 
 այդ թվում` ըստ կուրսերի  | 
 Ավարտել են հաշվետու տարում  | ||||||
| 
 1-ին կուրս  | 
 2-րդ կուրս  | 
 3-րդ  | 
 4-րդ կուրս  | 
 5-րդ կուրս  | 
 6-րդ կուրս  | |||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
| 
 101  | 
 Ընդամենը  | 
Ընդամենը | ||||||||||
| 
 102  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 103  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 104  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 105  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 106  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 107  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 108  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 109  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 110  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 111  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 112  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 113  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 114  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 115  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 116  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 117  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 118  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 119  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 120  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 121  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 122  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 123  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 124  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 125  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 126  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 127  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 128  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 129  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 130  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 131  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 132  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 133  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 134  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 135  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 136  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Մասնա-գիտություն  | 
 Մասնա-գիտության  | 
 Ընդուն-վել են  | 
 Սովորում են, ընդա-մենը  | 
 այդ թվում` ըստ կուրսերի  | 
 Ավարտել են հաշվետու տարում  | ||||||
| 
 1-ին կուրս  | 
 2-րդ կուրս  | 
 3-րդ  | 
 4-րդ կուրս  | 
 5-րդ կուրս  | 
 6-րդ կուրս  | |||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
| 
 137  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 138  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 139  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 140  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 141  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 142  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 143  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 144  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 145  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 146  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 147  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 148  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 149  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 150  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 151  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 152  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 153  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 154  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 155  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 156  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 157  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 158  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 159  | 
 ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 160  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||||
| 
 161  | 
 Վերականգնվածներ  | 
Ընդամենը | ||||||||
| 
 162  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
| 
 163  | 
 Դուրս են մնացել (թողել են ուսումը)  | 
Ընդամենը | ||||||||
| 
 164  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
| 
 նրանցից` ըստ պատճառների  | 
||||||||||
| 
 165  | 
 ֆիզիկական անկարողություններ (ներառյալ առողջականը)  | 
 ընդամենը  | 
||||||||
| 
 166  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
| 
 167  | 
 նյութական անկարողություններ (տնտեսական վիճակ)  | 
 ընդամենը  | 
||||||||
| 
 168  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
| 
 169  | 
 զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր  | 
 ընդամենը  | 
||||||||
| 
 170  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
| 
 171  | 
 անբավարար առաջադիմություն  | 
 ընդամենը  | 
||||||||
| 
 172  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
| 
 173  | 
 այլ (նշել)  | 
 ընդամենը  | 
||||||||
| 
 174  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
|||||||||
2) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
| մարդ | 
| 
 Տողի   | 
 Ընդա-  | 
 այդ թվում` ըստ տարիքի  | |||||||||||||||
| 
 16 և  | 
 17  | 
 18  | 
 19  | 
 20  | 
 21  | 
 22  | 
 23  | 
 24  | 
 25  | 
 26  | 
 27  | 
 28  | 
 29  | 
 30 և  | |||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
 14  | 
 15  | 
 16  | 
 17  | 
 18  | 
| 
 201  | 
 Ուսանողների թվաքանակը  | 
||||||||||||||||
| 
 202  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||||||||||
3) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
| մարդ | 
| 
 Տողի   | 
 Ընդա-մենը  | 
 այդ թվում` ըստ վճարաչափի  | |||||||
| 
 մինչև 100  | 
 100 - 200  | 
 201 - 300  | 
 301 - 400  | 
 401 - 500  | 
 501 - 600  | 
 601 հազ.  | |||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
| 
 301  | 
 Վճարովի հիմունքով ուսանողների թվաքանակը  | 
||||||||
| 
 302  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
||||||||
3. Աշխատակազմը
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Ընդա- մենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ունեն գիտական աստիճան  | 
 ունեն կոչում  | |||||||||
| 
 դոկ-տորի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 թեկնա-ծուի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ակադե-միկոսի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 պրոֆե-սորի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 դոցեն-տի  | 
 այդ թվում` կանայք  | ||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
 14  | 
| 
 401  | 
 Ընդամենը (402+408+409+410+413)  | 
||||||||||||
| 
 այդ թվում`  | 
|||||||||||||
| 
 402  | 
 հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմ  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից աշխատում են`  | 
|||||||||||||
| 
 403  | 
 1-ից ավելի հաստիքային դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 404  | 
 1 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 405  | 
 0.75 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 406  | 
 0.5 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 407  | 
 0.25 դրույքով  | 
||||||||||||
| 
 408  | 
 համատեղությամբ դասավանդողներ  | 
||||||||||||
| 
 409  | 
 ժամավճարով աշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 410  | 
 ուսումնաօժանդակ անձնակազմ  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից`  | 
|||||||||||||
| 
 411  | 
 ավագ լաբորանտներ  | 
||||||||||||
| 
 412  | 
 լաբորանտներ  | 
||||||||||||
| 
 413  | 
 այլ  | 
||||||||||||
4. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Պաշտոնի   | 
 Ընդա-մենը, մարդ  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 նրանցից` ունեն  | 
 Սյունակ   | 
 այդ թվում` կանայք  | |||||||
| 
 գիտական աստիճան  | 
 կոչում  | ||||||||||||
| 
 դոկ-տորի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 թեկնա-ծուի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 պրոֆե-սորի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 դոցեն-տի  | 
 այդ թվում` կանայք  | ||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
 14  | 
 5  | 
 6  | 
| 
 501  | 
 Գիտամանկա-վարժական աշխատակազմ, ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից  | 
|||||||||||||
| 
 502  | 
 ռեկտոր, ուսումնական   | 
||||||||||||
| 
 503  | 
 դեկաններ  | 
||||||||||||
| 
 504  | 
 ամբիոնների վարիչներ  | 
||||||||||||
| 
 505  | 
 պրոֆեսորներ` ամբիոնների կազմում  | 
||||||||||||
| 
 506  | 
 դոցենտներ` ամբիոնների  | 
||||||||||||
| 
 507  | 
 ավագ դասախոսներ  | 
||||||||||||
| 
 508  | 
 ասիստենտներ  | 
||||||||||||
| 
 509  | 
 դասախոսներ  | 
||||||||||||
| 
 510  | 
 Գիտական աշխատակազմ, ընդամենը  | 
||||||||||||
| 
 նրանցից  | 
|||||||||||||
| 
 511  | 
 գլխավոր գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 512  | 
 առաջատար գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 513  | 
 ավագ գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 514  | 
 գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 515  | 
 կրտսեր գիտաշխատողներ  | 
||||||||||||
| 
 516  | 
 այլ պաշտոններ զբաղեցնող գիտական աշխատողներ  | 
||||||||||||
5. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Գիտության   | 
 Ընդա-մենը, մարդ  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 նրանցից` ունեն  | |||||||
| 
 գիտական աստիճան  | 
 կոչում  | ||||||||||
| 
 դոկտորի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 թեկնա-ծուի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 պրոֆեսորի  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 դոցենտի  | 
 այդ թվում` կանայք  | ||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
| 
 601  | 
Ընդամենը | ||||||||||
| 
 այդ թվում  | 
|||||||||||
| 
 602  | 
 ֆիզիկամաթեմա-տիկական  | 
||||||||||
| 
 603  | 
 քիմիական  | 
||||||||||
| 
 604  | 
 կենսաբանական  | 
||||||||||
| 
 605  | 
 երկրաբանական  | 
||||||||||
| 
 606  | 
 տեխնիկական  | 
||||||||||
| 
 607  | 
 գյուղատնտեսական  | 
||||||||||
| 
 608  | 
 պատմական  | 
||||||||||
| 
 609  | 
 տնտեսագիտական  | 
||||||||||
| 
 610  | 
 փիլիսոփայական  | 
||||||||||
| 
 611  | 
 բանասիրական  | 
||||||||||
| 
 612  | 
 աշխարհագրական  | 
||||||||||
| 
 613  | 
 իրավաբանական  | 
||||||||||
| 
 614  | 
 մանկավարժական  | 
||||||||||
| 
 615  | 
 բժշկական  | 
||||||||||
| 
 616  | 
 դեղագործական  | 
||||||||||
| 
 617  | 
 անասնաբուժական  | 
||||||||||
| 
 618  | 
 արվեստագիտության  | 
||||||||||
| 
 619  | 
 ճարտարապետության  | 
||||||||||
| 
 620  | 
 հոգեբանության  | 
||||||||||
| 
 621  | 
 ռազմագիտության  | 
||||||||||
| 
 622  | 
|||||||||||
| 
 623  | 
|||||||||||
6. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
| քառ. մ | 
| 
 
  | 
 Շենքի ընդհանուր մակերեսը  | 
 այդ թվում`  | 
 Հանրակացա-րանի կարիք ունեցող ուսանողների  թվաքանակը,   | 
 նրանցից`   | ||||||||
| 
 ընդա-  | 
 որից` վարձա-  | 
 տրված է վար- ձակա-  | 
 ուսում-  | 
 ուսում-նա-  | 
 օժան-  | 
 բնակելի  | ||||||
| 
 ընդա-  | 
 այդ թվում` զբաղեցրած է  | |||||||||||
| 
 տվյալ ուսում- նական հաս -տատության ուսանողներով  | 
 այլ կրթօջախի ուսանող-  | |||||||||||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
 11  | 
 12  | 
 13  | 
| 
 701  | 
 Ընդամենը  | 
|||||||||||
| 
 702  | 
 այդ թվում`  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | |||||||
| 
 703  | 
 ուսումնա-լաբորատոր  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | 
 X  | |||||||
| 
 704  | 
 հանրակացա-րաններ  | 
 X  | 
 X  | |||||||||
| 
 705  | 
 այլ շինություն-  | 
 X  | 
 X  | |||||||||
7. Օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակը
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Երկրի անվանումը  | 
 Ընդունվել են  | 
 Սովորում են  | 
 այդ թվում` վճարովի ուսուցմամբ  | 
 Ավարտել են  | ||||
| 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | ||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
| 
 801  | 
|||||||||
| 
 802  | 
|||||||||
| 
 803  | 
|||||||||
| 
 804  | 
|||||||||
| 
 805  | 
|||||||||
| 
 806  | 
|||||||||
| 
 807  | 
|||||||||
| 
 808  | 
|||||||||
| 
 809  | 
|||||||||
| 
 810  | 
|||||||||
| 
 811  | 
|||||||||
| 
 812  | 
|||||||||
| 
 813  | 
|||||||||
| 
 814  | 
|||||||||
| 
 815  | 
 Ընդամենը  | 
||||||||
1) նրանցից՝ սփյուռքահայեր
| մարդ | 
| 
 Տողի հա-մարը  | 
 Երկրի անվանումը  | 
 Ընդունվել են  | 
 Սովորում են  | 
 այդ թվում` վճարովի ուսուցմամբ  | 
 Ավարտել են  | ||||
| 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | 
 ընդամենը  | 
 այդ թվում` կանայք  | ||
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
 6  | 
 7  | 
 8  | 
 9  | 
 10  | 
| 
 901  | 
|||||||||
| 
 902  | 
|||||||||
| 
 903  | 
|||||||||
| 
 904  | 
|||||||||
| 
 905  | 
|||||||||
| 
 906  | 
|||||||||
| 
 907  | 
|||||||||
| 
 908  | 
|||||||||
| 
 909  | 
|||||||||
| 
 910  | 
|||||||||
| 
 911  | 
|||||||||
| 
 912  | 
|||||||||
| 
 913  | 
|||||||||
| 
 914  | 
|||||||||
| 
 915  | 
 Ընդամենը  | 
||||||||
8. (կետն ուժը կորցրել է 16.08.21 թիվ 13-Ն)
| 
 Ղեկավար`  | 
 ____________________  | 
 ____________________  | |
| 
 (Ազգանուն, անուն)  | 
 (Ստորագրություն)  | ||
| 
 Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ   | 
 
  | 
 
  | |
| 
 (Ազգանուն, անուն)  | 
 (Ստորագրություն)  | ||
| 
 
  | 
(հավելվածը փոփ. 16.08.21 թիվ 13-Ն)
| 
 
 Հավելված 2 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2020 թվականի փետրվարի 27-ի թիվ 06-Ն որոշման  | 
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԳՄ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգով կարգավորում են «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ՝ Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Վիճակագրական կոմիտե՝ մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանի հոկտեմբերի 5-ը:
4. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
5. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է՝ համաձայն «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման:
II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
6. Պետպատվեր բաժինը ներառում է՝
1) ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի, որտեղ՝
ա. սյունակ 3-ում լրացվում է մասնագիտության դասիչը, որը հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից (տողեր 101-160),
բ. Սյունակ 5-ում լրացվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների,
գ. սյունակ 6-ում լրացվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-160), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի լրացվում է սյունակներ 7-12-ում,
դ. սյունակ 13-ում լրացվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-160),
ե. տող 161-ում լրացվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 6-12-ի,
զ. տող 163-ում լրացվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 7-12-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների լրացվում է տողեր 165-174-ում,
2) ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի, որտեղ ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 3-18) լրացվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 202),
3) ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի, որտեղ ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 3-8) լրացվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 302)։
7. Վճարովի հիմունքներով բաժնի ենթաբաժինները լրացվում են սույն հրահանգի 6-րդ կետի ենթաբաժինների լրացման սկզբունքով` վճարովի հիմունքով ուսուցմամբ ուսանողների համար:
8. Աշխատակազմը բաժնում (տող 401) լրացվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 3), նրանց բաշխվածությունն ըստ գիտական աստիճանի (սյունակներ 5-8) և ըստ գիտական կոչման (սյունակներ 9-14):
9. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների բաժնում՝
1) սյունակ 3-ում լրացվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 501) և գիտական աշխատակազմի (տող 510) ընդհանուր թվաքանակները, որոնցից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 7-10) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 11-14),
2) սյունակ 5-ում լրացվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 501) և գիտական աշխատակազմի (տող 510) վարչական համատեղողների ընդհանուր թվաքանակները:
10. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակ բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների` սյունակ 3-ում լրացվում է հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակն ըստ գիտության բնագավառների, որից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 5-8) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 9-12):
11. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը բաժնում՝
1) սյունակ 3-ում լրացվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 702-705), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 4),
2) սյունակ 12-ում լրացվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացվում է հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 13),
3) այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
12. Օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակը բաժնում՝
1) սյունակ 2-ում լրացվում է երկրի անվանումը,
2) սյունակ 3-ում լրացվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի,
3) սյունակ 5-ում լրացվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի, որից առանձնացվում է վճարովի հիմունքներով սովորողները (սյունակ 7),
4) սյունակ 9-ում լրացվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի,
5) սփյուռքահայեր ենթաբաժինը լրացվում է սույն հրահանգի 12-րդ կետին համապատասխան` սփյուռքահայ ուսանողների համար:
13. (կետն ուժը կորցրել է 16.08.21 թիվ 13-Ն)
14. (կետն ուժը կորցրել է 16.08.21 թիվ 13-Ն)
(հավելվածը փոփ. 16.08.21 թիվ 13-Ն)